مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پرسش: باکس سیالات

پرسش:

سلام مهندس 

من گرایشم جامداته و امسال کنکور ارشد دارم. درس های جامداتی هم بهشون علاقه دارم و هم پایم قوی تره برای همین زیاد دغدغه ندارم . مشکل من با درسهای سیالاته که دقیقا عکس شرایط بالاست. برای همین میخواستم این باکس رو کاملا بهینه بخونم . الان دارم ترمو میخونم از رو کتاب راهیان بعد از دوفصل احساس کردم که درسنامش کامل نیست- یا بهتر بگم ناقصه ! - و دارم از رو سنجل - چنگل با کلاسا - میخونم . پست معرفی منابعتون رو دیدم خیلی کاربردی بود . مخصوصا شما چون تو سیالات قوی هستید میخواستم یه راهنمایی جامع برای این باکس بکنید. یعنی که تو هر درس کدوم کتاب خوبه ؟ نیازی به رفرنس هست؟ کدوم فصل ها تو مکانیک تاکید بیشتری باید روش بشه . سبک سوالا. چون وقت برای آزمون و خطا ندارم. 
ممنون

پاسخ:

سلام 

در بازه زمانی اسفند 90 و فروردین 91 

 در این باره کلی پست گذاشته شده...لطفا اونا رو مطالعه بفرمایید کامل و مانع توضیح

دادم که چه کنید...میتونید اینجا کلیک کنید

منابع خوب برای مطالعه ارشد مهندسی مکانیک1

مجموعه حرارت سیالات سهل ممتنع هست یعنی خیلی ساده اشتباه جواب میدید به تستا

باید کاملا مفهومی خونده بشن و از طرفی تست هم حتماً باید زده بشه

همون پستا رو بخونید مطلب دستتون میآد

رو انتقال گرما حساب باز کنید ساده تر از ترمو و سیالات سؤال میآد ازش

بعد از اون میون ترمو و سیالات گاه گیر داره یه سال از ترمو مخوف سؤال میدن یه سال از سیالات

بهمنی که گذشت هر دو تاش سخت بود اما میشه گفت ترمو با نرخ 40-60 از سیالات سخت تر بود

آرزوی بهترین نتایج برای دوستان عزیز

یا حق 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.