مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پست مهمان/پایان

نویسنده ی پست مهمان ما نخواستند که اسمشون برده بشه. تشکر از ایشون بابت همکاری شون

عنوان مطلب ارسالی: پایان

این دستای من بود که تند تند نوشت از اتفاقات کوچیک و بزرگ از نوشته هایی که شاید احدی نخونه.این یک سال من بزرگ شدم من چشیدم و دیدم...چقدر اذیتم میکنه یادآوریشون نوشتنشون.تمام انرژیم رو گرفت


به قول بچه ها باید میدیدم تا بزرگ بشم.میگفتن دیگه (حذف اسم نویسنده)کوچولو نیستم و خانم شدم!


تازه یاد گرفتم ناراحتیم رو بروز ندم تازه یاد گرفتم روی پای خودم بایستم تازه یاد گرفتم دنیا چیه و چی میخواد...خدا پناهم بود هرروزش حافظم بود.مشکلات برای همه هست.توی همه خانواده ها.مشکلات و دغدغه های دانشگاه بود خونوادم زندگیم همه چیز...


وین دایر میگه هرکسی که میاد تو زندگیتون مقدر شده.اون میاد تو زندگیتون تا چیزی به شما یاد بده...امسال من تو جمع بیشتر قرار گرفتم.امسال فهمیدم لزوما یه دختر نمیتونه دوستت باشه.دو تا دختری که باشون تو دانشگاه بودم اما هنوز قلبم از یادآوری کاراشون به درد میاد.امسال یاد گرفتم صمیمیت با یه مرد تا چه حد باید باشه تا هنوزم اسمش روابط اجتماعی باشه.یاد گرفتم تایید کردن یا مواخذه کردن همه برام مهم نباشه....امسال خاطرات و تجربه های بدی داشتم اما خاطرات خوب هم زیاد بود.وقتی اتفاقی میفتاد حضور یه دوست که بهت دلگرمی بده شیرین بود دوست داشتنی بود.گاهی میشنیدی گاهی شنیده میشدی.. امسال یاد گرفتم محال یه دختر و پسر با هم در ارتباط باشن به اسم دوست یا هم کلاسی یا فامیل یا...اما احساسی بینشون شکل نگیره امسال فهمیدم وابستگی عاطفی بینشون ایجاد میشه.حالا یا میشه احساس یه طرفه یا دوطرفه...


گاهی دوطرف این احساس رو حس میکنن و دوست دارن تقویت بشه قوی تر بشه.گاهی هم جفتشون میدونن باید از هم دور بشن...از هم فاصله میگیرن.گاهی دلشون میخواست میشد فقط دوستی باشه همراهی باشه انسانیت باشه اما هیچ وابستگی شکل نگیری...

خداحافظ همه یاران برای همیشه

دیگه نمی تونم بیام وبلاگ برای همیشه .

همتونو دوست دارم :)

دو تا کتاب دارم که انشالّله عنقریب تموم میشه از همینجا اسمشون رو میگم و اگر روزی چاپ شد  به شرط حیات میآم و اسم انتشارات و تصویر کتاب رو به مدیریت وبلاگ میگم تا در صورت صلاحدید خودشون یک پستی رو اختصاص بدن به معرفیشون، اما برای همیشه از جمع صمیمی تک تک شما عزیزان خداحافظی میکنم و براتون شادی توام با آرامش آرزو می کنم. طبیعتا دیگه پیام ها و کامنت هاتون به دستم نخواهد رسید چون اکانتم ریموو میشه:

کتاب اول: "مکانیک سیالات و پزشکی نوین"، سیری بر تحولات نوین درمان و جراحی به کمک مکانیک سیالات

کتاب دوم: "آنتروپی واقعا چیست؟"، آنتروپی به زبان ساده و روزمره

بد و خوب ما رو با بزرگواریهاتون ببخشید

 در پناه حق.

رابطه دقیق فشار

سلام 
ببخشید آقا هخا مزاحم شدم 
یه سوال نسبتا ساده برام پیش اومده ببینید شما چیزی به ذهنتون میرسه: 
تو سیالات "در حال حرکت" فشار رو منفی متوسط تنش های عمودی در هر نقطه در نظر میگیریم 
حال اگه نخواهیم این کار رو بکنیم و رابطه دقیق فشار رو بخوایم "همون معادلات ناویر استوکس میشه؟" 
یاد آوری : فشار در سیال ساکن در تمام جهات برابر است 
پس در سیال در حال حرکت چطوره؟ 
تشکر فراوان

سلام

در این مورد مناقشه بسیار است و بهترین راه گریز فعلا همون گرفتن متوسط سه جهت است

استوکس راه حلی ارایه داده بود که خیلی ساده انگارانه بود و مورد توافق قرار نگرفت

انقدر بگم که برای سیالات تراکم ناپذیر مقدار دقیق همون متوسط سه جهت است و تمام. 

فعلا حوصله بیشتر نوشتن ندارم

فصل 2 و 3 مانسن رفرنس خوبیه.

یا حق


سرم چندتا کتابِ رنگ و رو رفته

..

گلوم خلوت ترین پس کوچه‌ی بن بست/ سرم سرکش ترین فواره‌ی میدون/ یه فنجون قهوه توو غمگین ترین کافه/ یه عابر توو خیابونای سرگردون/

..

سرم چندتا کتابِ رنگ و رو رفته/ یه بالن با طنابِ از گلو پاره/ یه اعدامی که امیدش به دنیا نیست/ ولی دنیا براش جذابیت داره/ نه دنیا از سرم خیلی زیادی بود/ نه پیشونی نوشتم بود کم باشم/ به هر تقدیر شکلک در نیاوردم/ فقط میخواستم شکل خودم باشم/..

قسمتی از موزیک "پاروی بی قایق" محسن چاووشی بود. قسمت هایی که چاووشی اوج گرفت رو قرار دادم همه با هم بخونیم دی

عکس پست از خواننده ی خوب وبلاگ اسما: