مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

دانلود مجموعه آهنگهای بی کلام رویاهای عاشقانه

امشب رفته بودم بیرون شام  با دوستم قبلش هم مسجد رفتیم تا حالا این مسجد نرفته بودم از اینکه صدای شیخ با وجود اینکه صف اول بودم نمیرسید کم بود(انجام تمرین توجه نماز) اذیت میشدم دوستم هم پیاز خورده بود دیگه بدتر ......


اومدم خونه یه جوری شدم رفتم تو فاز آسمون و دل تنگ عشقم که دیگه عشقم نیست و ازش رد شدم اومدم نت زدم دانلود اهنگ بی کلام  که فازم بره تا آخرش  کمی هم میخوام برم تو وجود خودم.


دوسالی میشه بی کلام زیاد گوش میکنم خیلیی بیشتر آرامش میگیرم و ارتباط پیدا میکنم ! و خیلیی کم باکلام میگوشم قبلا زیاد ولی دیگه شیفت دیلیت کردم همشون رو ......


دانلود مجموعه آهنگهای بی کلام رویاهای عاشقانه

در ادامه هم میخوام چراغ رو خاموش کنم و عکس های آسمان شب در پست آسمان شب  ببینم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.