مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

رتبه 4 رشته مهندسی مکانیک کارشناسی ارشد 91

ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی بابت حضور مجددتان در مجموعه نصیر لطفا خودتان را به طور کامل معرفی نمایید.

با نام خدا و عرض سلام خدمت شما و تمامی خوانندگان عزیز

فرشید غزلباش هستم

فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی با معدل 18.66

در کنکور سراسری چه رتبه ای کسب کردید؟

درکنکور مکانیک گرایش طراحی کاربردی موفق به کسب رتبه 4 شدم

از چه زمانی تصمیم داشتید تا مقطع ارشد ادامه بدهید؟

از دبیرستان مطمئن بودم که تا دکترا ادامه می دهم.

چه کلاسی شرکت می کردید و کیفیت کلاس چگونه بود؟

من کلاس طراحی اجزا دکتر شریعت پناهی رو شرکت کردم که کلاس خیلی خوبی بود.

چرا بین تمامی موسسات فعال درزمینه کارشناسی ارشد موسسه نصیر را انتخاب کردید؟

من بین تمام موسسات فعال در این زمینه تحقیق کردم و متوجه شدم نصیر بین دیگرموسسات ساعات درسی بیشتر و شهریه پایینتری دارد همچنین خوش مسیر بودن نصیر باعث شد که نصیر رو انتخاب کردم.

ادامه مطلب ...

شرایط شرکت در هجدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور

بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند برای شرکت در هجدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور رعایت موارد زیر الزامی است:

1- کسانی که مایل به شرکت در المپیاد علمی دانشجویی هستند حتما باید مشغول به تحصیل بوده و فارغ التحصیل نشده باشند.

2- دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر امکان شرکت در المپیاد دانشجویی را ندارند.

3- دانشجویانی که در پایان دی ماه سال 1391 یعنی در بهمن ماه فارغ التحصیل می شوند می توانند از طریق المپیاد متمرکز (یعنی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و اعلام علاقمندی به المپیاد) در هجدهمین المپیاد علمی دانشجویی شرکت نمایند.

4- دانشجویانی که در پایان دی ماه سال 1391 یعنی در بهمن ماه فارغ التحصیل می شوند نمی توانند از طریق المپیاد غیرمتمرکز در هجدهمین المپیاد علمی دانشجویی شرکت نمایند.

نکته مهم:با توجه به تصویب شورای برنامه ریزی المپیاد علمی دانشجویی، کسانی که در دوره های قبل موفق به کسب مدال طلای المپیاد در رشته های مختلف شده باشند، نمی توانند حتی در صورت داشتن حد نصاب لازم، مجددا مدال طلای المپیاد را دریافت نمایند.