مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

رتبه ها و درصد ها

سلام .....
سال گذشته یک مجموعه کامل از رتبه ها و درصد ها و دانشگاه های قبولی رو برای من ایمیل کردید.متاسفانه پاک شد از ایمیل هام.لطفا اگه امکان داره دوباره برام بفرستید
با تشکر


پاسخ



دانلودفایل 1


دانلود فایل 2

نظرات 3 + ارسال نظر
jim جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 15:02

سلام من دانشجو ترم 6 مکانیک آزاد مشهد هستم
از ترم 3 وبلاگ شمارو میخونم
امسال آزمایشی کنکور دادم.
از درس های اصلی هنوز ترمو2 سیالات دو انتقال اجزا 2 دی ماشین رو پاس نکردم این ترم دارم یعنی!
منظورم اینه درسایی زیادی بوده که هنوز نخونده بودم برا کنکور!
به نظرتون وضعیتم چطوره؟(نظر علی راد هم کاش میدونستم)
با این رتبه ها کجا قبول میشم؟
عکس کارنامه ام

http://www.axgig.com/images/80385630171160329004.png

نظرم خیلیی خوبه و حرفی واسه زیر 1000 داری اگه سخت تلاش کنی!
واسه سال بعد و...
باتوجه که سیالات رو نزدی!! خیلیی تاثیر داشته اگه .....
کنکور ارشد سراسری و آزاد نمیشناسه بیشتر از مطالب وبلاگ استفاده کن!

روزانه که مجاز نشدی !
اونا رو نمیدونم وا....
موفق باشی

سعید پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:38

سلام مهندس جان

آقا یه مشاوره به ما میدی من الان کلا هنگ کردم با این مقایسه رتبه ها
رشتم ساخت و تولید هست
من کنکور 92 رتبم شد 750 هیچکجا قبول نشم حتی شبانه شهر خودمون (صنعتی اراک) هم قبول نشدم
اون سال آخرین رتبه سال قبولی شهر ما 420 بود
پارسال سال 93 آخرین رتبه قبولی 820 روزانه بوده !!!!! در حالی که ظرفیت ها آنچنان هم افزایش پیدا نکرده
بنظر شما امسال 400 روزانه صنعتی اراک قبول میشم؟

نظری ندارم !:

jim چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:57 http://brandon.blogsky.com

زیر 1000؟!!!عالی
سخخت کار میکنم و بادقت وبلاگت رو میخونم
امروز هم یه وبلاگ درست کردم که اونجا بنویسم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.