مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

در اوج بودن

 

 

در اوج بودن 

 

 به  احتمال زیاد عکس بالا برای خوانندگان این وبلاگ آشناست. یکی از مقاله های آقای عیسی محمدی رو می خوندم که یاد این عکس افتادم. ایشون در قسمتی از مقاله بیان می کنن که :

 

"انسان های موفق مثل جنگنده های فانتوم می مانند؛نیاز به سوخت دارند،که سوختشان باور هایشان است.نیاز به نیروی بازدارنده هوا دارند تا با غلبه به آن اوج بگیرند. نیروی بازدارنده برای آنها مشکلات روزمره است...وقتی یک فانتوم اوج می گیرد و به اوج آسمان می رود در ابتدا با تحسین مردم و کسانی که روی زمین مانده اند رو به رو می شود اما وقتی جلوتر و فراتر می رود تک و تنها می شود.اما در میان این تک و تنها بودن هم لذتی وجود دارد که قابل بیان کردن نیست.همین در اوج بودن نهایت لذت است

 

واقعا که گاهی وقتا چقدر ساده می تونیم از دنیای اطرافمون انرِژی بگیریم. 
زندگی پیش روی ما مبارزه ای برای تلاش و کوشش است؛ پس هر لحظه قدرتمندانه گام برمی داریم


معمولی بودن کافی نیست

جمله جالبیه!
"اگر انسان چیزی را از دست بدهد نشان میدهد که در ذهن نیمه هشیار او اعتقاد به از دست دادن وجود دارد."
جالبتر اینکه؛به محض اینکه این اعتقاد کاذب رو از ذهن نیمه هشیارتون پاک کنید چیزی رو که از دست دادید و یا همسنگ اون رو به دست میارید 
    
زنی مداد نقره اش را در تئاتر گم کرد.هرچه جستجو کرد نتوانست آن را پیدا کند.اما از دست دادن را نفی کرد و به تأکید گفت:از دست دادن وجود ندارد پس من نمی توانم آن مداد را از دست بدهم.و همان مداد یا همسنگ آن را به دست خواهم آورد.
چند هفته ای گذشت تا اینکه روزی دوستی مداد طلای زیبایی را با زنجیری به گردن آویخته بود،به او رو کرد و پرسید:"این مداد را می خواهی؟! آن را از مغازه تیفانی خریده ام و پنجاه دلار برای آن پرداخته ام."
زن که حیرت زده شده بود حتی فراموش کرد که از دوستش تشکر کند،گفت: خدایا به راستی تو خیلی مهربانی.منظورت این است که آن مداد نقره در شأن من نبود؟!
انسان چیزی را از دست می دهد که یا حق او نباشد یا آنقدر که باید و شاید عالی نباشد!

همه ی ما این توانایی رو داریم که وجه مثبت ذهنمون رو به کار بندازیم. اما در این بین بعضی از افراد از شیوه ی مثبت اندیشی برای انکار احساسات و خواسته های خودشون استفاده میکنن.افرادی که تفکر مثبت همراه دائمی شون هست،به سمت سرکوب عواطب منفی کشیده میشن.در حالی که اهمیت دادن به عواطف منفی دریچه ای به سمت احساسات ما هستن! این افراد نمی تونن نیروی های خودشون رو برای جذب و به دست آوردن خواسته هاشون به کار ببرن.
اگه شما بدونید که چطور پیام درست رو به ذهن و ضمیر ناخودآگاهتون برسونید و از اون استفاده کنید بسیاری از اعتقادات کاذب رو از ذهن نیمه هشیارتون پاک می کنید.کاری که بیشتر مردم قادر به انجامش نیستن به همین دلیل هیچ وقت از نیروی ذهنشون استفاده نمی کنن.  
 
"مراقب شنونده ی خاموش خود(ذهن نیمه هشیار خود)باشید"