مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

نظر سنجی ختم قرآن /هخامنش عزیز

به مناسبت ماه رمضان،میخواستم در وبلاگ کمی معنویت بیشتر موج بزنه واسه همین در قسمت نظرات در باره ختم قرآن به هر صورتی که شما راحت هستین (عربی-فارسی) از شما پرسیده میشه که (موافق یا مخالف یا نظری نداری).  لطفا نظر خود را ثبت کرده و ایشلا از اول رمضان این کار پر معنویت و... شروع بشه ! هم اکنون حمایت شما را نیازمندیم


خب هخامنش هم بعد از 8 ماه غیبت از وبلاگ یه ندایی داد که هنوز نفس میکشه مثل من و شما ! و ازم درخواست کرد که سلامش رو به دوستانش برسونم البته متن خود ایشون رو متأسفانه پاک شد شرمنده   دوستان شدم ! ولی خیره


به امید بازگشت دوباره به خانه خودش ......ایشلا




نظرات 2 + ارسال نظر
هخا پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:21

سلام
چه بد شد که پیامم پاک شد
البته گفتم خدمتتون که بعد از هشت ماه حدود سه هفته پیش که تا صبح بیدار بودم یه حس غریبی منو کشوند سمت وبلاگ و حس و حال بعدش رو کاری ندارم بش...
درهر صورت از کسانی که بم لطف دارن و همچنین اونهایی که خوششون نمیاد ازم کلا تشکر میکنم
البته هیچوقت دیگه در خدمت این وبلاگ نخواهم بود و جسارت بنده رو ببخشید
در پناه حق

سلام
قبل از اون ایمیل پاک شد بعدش دیگه... بازم خیره

مک جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:07

سلام بر هخامنش عزیز
فکر کنم تو کارهای بایو اسمتون رو جاهای خوبی دیدم...فک کنم واقعا سرتون شلوغه
موفق باشید...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.