مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

موز یا هندونه!؟!(پاسخ پرسش)

وقتی بدونی که 74.9% از موز رو آب تشکیل میده و هندونه هم شامل 91.5% آبه ابروهات نمیره اون بالا مالاها!؟! 

منبع:http://nutritiondata.self.com

یعنی این دیگه آخرشه!

مطلبی که در زیر میبینید ضرب های پیچیده رو هلو میکنه یعنی عین خود هلو!

من این راهو نداشتم آدرسو خوب نوشتم نت هم به من عیدی داد یه راه فسقلی داد!

پس سعی کنین تو آدرس بار مرورگر نتتون آدرسای خوب تایپ کنین!تا مثل من بعد یه عمر راحت شین از ضرب های مسخره و طولانی>>خود خود اشکم درد!

این مطلب رو از وبلاگ خوب http://javooone-iroonii.blogfa.com/ گرفتم و خیلی فوری یه راه واسه ساده تر کردنش هم پیدا کردم که کاملاً بی دردسر باشه،طبق رسم امانت داری اول روش اصلی رو میگم و بعد راه خودم رو.

یک اشکال بزرگ و اساسی به راه غزل جون وارده که در پایان روش ایشون و در قسمت ارایه روش خودم بهش اشاره میکنم.

پیش از اینها ممنون از غزل جون جوون خوب و پویای ایرونی.

شما می توانید با یک شیوه ی فوق العاده در ریاضیات و بدون ماشین حساب ضرب اعداد را انجام دهید. پس از یاد گرفتن این شیوه قادر خواهید بود تمام اعداد را چه بزرگ و چه کوچک، چه تک رقمی و چه چند رقمی به راحتی در یکدیگر ضرب کرده و پاسخ آنها را به راحتی و بدون استفاده از ماشین حساب پیدا کنید. برای اینکار هم فقط کافی است چند تا خط ناقابل رسم کنید و تمام…

توضیح این روش با جملات بسیار دشوار است بنابراین اجازه بدهید کار خود را با تصاویر شروع کنیم. تصویر زیر را نگاه کنید :

آسانترین روش ضرب کردن اعداد، روش ضرب آسان اعداد

ادامه مطلب ...

اگه گفتی!

فکر میکنید چند درصد از هر یک از میوه های زیر رو آب تشکیل میده؟
هندونه
موز

ساعات پیک(اوج)مصرف برق

آنا و درست همین الان بگید آیا میدونید ساعات پیک(اوج)مصرف برق کی هست یا نه؟اگه آره لطفا درج کنید در نظرات

نرم افزار اعجاب انگیز درایورمکس

 به کمک این نرم افزار شما میتونید بعد عوض کردن ویندوز کارت گرافیک درایورهای قبلی و هزاران قابلیت دیگه رو بی دردسر و فقط به کمک این نرم افزار دوباره تو کامپیوترتون داشته باشین
فایل رو قرار دادم اینجا واسه دانلود:
حجم:2.8 مگ

مروری بر پرسش مطرح شده(افتادن کاسه)

در آغاز فکر کردم شاید زمین بخاطر چرخشش باعث افتادن کاسه بشه اما معقول نیومد و یه مقدار بعید بود.بعدش دیدم گهگاهی که کامیون یا ماشین رد میشه بعضی خونه ها تکون میخورن(بخاطر لرزش لایه های زمین=لرزش عرضی)و این میتونه دلیل قانع کننده ای برای افتادن کاسه ای که روی کاسه دیگه است و یهو بعد مثلا نیم ساعت میفته باشه.به شکل زیر نگاه کنید. 

 اعمال نیرو در نقطه A به سمت راست و یا B به سمت چپ موجب افتادن کاسه شماره 2 میشود. 

حالا اینکه دلیل این قضیه مطابق با استدلال بنده یا به دلیل "اثر پروانه ای" و یا "لغزش میکروسکپی" که نظرات دوستان بود باشد باز جای بحث داره. 

از مشارکت همه دوستان در بحث سپاسگزارم.