مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پاسخ ریاضیات کنکور ارشد 91 مهندسی برق و مکانیک

سوالات ریاضی مهندسی برق و مکانیک سال 91 به همراه پاسخ آنها در سایت استاد کریمی آمده است.

سایت استاد:http://m-karimi.ir


کار در حوزه تاسیسات ساختمان

پیرو پرسش یکی از دوستان

عرض کنم خدمتتون که نرم افزار کریر که همه فکر کنم ازش خبر دارن.برای نقشه کشی هم که اتوکد کار میشه.

اینکه تو چه متراژ هایی کار بخواید کنید مهمه.اگر کار پاین 2000 متر باشه معمولا حسابای سرانگشتی پایان کتاب مهندس طباطبایی(محاسبات تاسیسات ساختمان)روشن و مفیده.اما برای یاد گرفتن اصولی بهتره به یه دوره خوب برید.مرکز آموزش صنعتی شریف بعد نوروز 91 یه دوره بلند مدت با آموزش یکی از برترین اساتید تهویه مطبوع ایران برگزار میکنه منتها یه کم قیمتش بالاست(دوروبر 900 تومن)البته فقط 5شنبه جمعه ها برگزار میکنه و این خیلی خوبه.دورشم فک کنم 3 یا 4 ماهست ولی حسابی راه میفتید و مدرک دانشگاه شریف رو هم در صورت قبولی در انجام پروژه پایانی بدست میآرید که برا رزومتون خیلی خوبه.

باقیه چیزام که آقای راد گفتن. 

پیروز و بهروز.


پاسخ تشریحی به پرسش های مکانیک سیالات ارشد 91 مهندسی مکانیک

لینک سؤالات:

1,2,3

لینک پاسخ تشریحی

پاسخ دهنده:حامد یوسفی روشن

سؤالات ارشد مکانیک 5 گزینه ای شد

یک نتیجه گیری از کنکور امسال91(بهمن 90 ) میشه داشت که اونم این که سؤالا 5 گزینه ای شدن و یک گزینه سفید و نامریی هست که با چشم غیر مسلح نمیشه دید.

بسیار تاسف بار و قباحت آوره که حالا که حساسیت ها رو کنکور کارشناسی ارشد بسیار زیاد شده سازمان عریض و طویلی همچون سنجش از خیابون و سر چهار راه ها طراح سؤال انتخاب میکنه و برای طرح سؤال میآره.

زبان:قسمت وکب بسیار سنگین بود گرمر آسون و  پسج ها هم آسون بود.

ریاضی برای دوستانی که امسال ارشد داشتن تسلیت میگم چراکه فقط به درد نگاه کردن میخورد و اینکه قاب کنی به عنوان یه نمونه سؤال کاملا غیر استاندارد به دیوار آویزون کنی تا لجنش باقی جاها رو بر نداره.

حرارت و سیالات :سؤال ماشین گرمایی غلط بود چرا که دمای T1 در گزینه ها حول و حوش 450 کلوین بود که اصلا حتی نزدیک به جواب مساله هم نبود.مکانیک سیالات بسیار شیرین و آسون بود احتمالا یه سؤال ناسلت از گرما هم اشتباه بود البته مطمین نیستم اما ناسلت متوسط رو که دو برابر میکردی میشد  متناسب با 0.9 که در گزینه ها نبود بر حسب x هم (موضعی) جواب درست نبود.در کل میشد بالای 70-80 زد حرارت و سیالات رو.

جامدات:طرحی نوع انداختن !و یهویی سؤال آخر مجموعه استاتیک بود.از مقاومت شروع میشد و  یهویی توش استاتیک هم بود و باز به مقاومت هم میرسید و بعد طراحی میشد!یه سؤال کشش نخ که جوابی برابر 250 نیوتن داشت در گزینه ها یافت می نمی شد!بنابرین خاک بر سر طراحای بی سوادی که خودشون رو طراح ندونن و بیشتر خاک بر سر اون سازمانی که این بیسواد رو گزینش کرده.در کل میشد بالای 70 زد جامدات رو.

کنترل:یک سؤال از کنترل که ضریب بهره k رو به ازای حد بهره 6 دسیبل میخواست بی بهره از پاسخ صحیح در جمع گزینه ها بود.!

جای تاسفه که ما تابحال 3 سؤال غلط از جمع سؤالا پیدا کردیم.

دانلود دینامیک پیشرفته Reza N. Jazar

طبق نظر نویسنده و صاحب‌نظران، بیش از ۵۰٪ از مواد تدریس شده در دوره‌هایی مانند دینامیک پیشرفته، دینامیک Mutibod، و مهندسی هوافضا با یکدیگر مشترکند.

گرچه دانشجویان فارغ‌التحصیل در مهندسی مکانیک و مهندسی هوافضا می‌توانند پتانسیل کار بر روی پروژه‌هایی که به هر یک از رشته‌های مهندسی مربوط است را داشته باشند، ولی آنها در هر دو زمینه، به اندازه‌ی کافی در معرض کاربرد این اطلاعات در دنیای واقعی قرار نگرفته‌اند.

این کتاب فاصله‌ی بین دانشجویان فارغ‌التحصیل و متخصصان رشته‌های مهندسی مکانیک و هوافضا را پر می‌کند…

سال 2011 | 1344 صفحه | ISBN: 9780470398357 | 8.3 MB | 

Advanced Dynamics: Rigid Body, Multibody, and Aerospace Applications

نویسنده: 

Reza N. Jazar

انتشارات: 

Wiley

ISBN 10: 

0470398353

ISBN 13: 

9780470398357

مهندسان و دانشجویان فارغ‌التحصیلی که این کتاب را بخوانند قادر خواهند بود تا دانش خود را در یک طیف وسیعی از کاربردهای رشته‌های مهندسی مختلف بکار برند.


پسورد فایل: www.booktolearn.com

دانلود