مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

کار در حوزه تاسیسات ساختمان

پیرو پرسش یکی از دوستان

عرض کنم خدمتتون که نرم افزار کریر که همه فکر کنم ازش خبر دارن.برای نقشه کشی هم که اتوکد کار میشه.

اینکه تو چه متراژ هایی کار بخواید کنید مهمه.اگر کار پاین 2000 متر باشه معمولا حسابای سرانگشتی پایان کتاب مهندس طباطبایی(محاسبات تاسیسات ساختمان)روشن و مفیده.اما برای یاد گرفتن اصولی بهتره به یه دوره خوب برید.مرکز آموزش صنعتی شریف بعد نوروز 91 یه دوره بلند مدت با آموزش یکی از برترین اساتید تهویه مطبوع ایران برگزار میکنه منتها یه کم قیمتش بالاست(دوروبر 900 تومن)البته فقط 5شنبه جمعه ها برگزار میکنه و این خیلی خوبه.دورشم فک کنم 3 یا 4 ماهست ولی حسابی راه میفتید و مدرک دانشگاه شریف رو هم در صورت قبولی در انجام پروژه پایانی بدست میآرید که برا رزومتون خیلی خوبه.

باقیه چیزام که آقای راد گفتن. 

پیروز و بهروز.


نظرات 2 + ارسال نظر
علی رها شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:40

خیلی ممنون از راهنمایهاتون.
موفق باشین.

ارادتمند

سعید شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:43

منظورتون از مرکز آموزش این سایته:
sctae.com
من تو اینترنت گشتم چیزی پیدا نکردم.برای شرکت در دوره باید کجا زنگ بزنیم؟ تو این سایته که یه همچین دوره ای نبود.

بله همین سایته منتها هنو نذاشتن ازش چیزی بنده زودتر خبرش و دارم میتونید با این شماره تماس بگیرید:66025820

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.