مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

سؤالات ارشد مکانیک 5 گزینه ای شد

یک نتیجه گیری از کنکور امسال91(بهمن 90 ) میشه داشت که اونم این که سؤالا 5 گزینه ای شدن و یک گزینه سفید و نامریی هست که با چشم غیر مسلح نمیشه دید.

بسیار تاسف بار و قباحت آوره که حالا که حساسیت ها رو کنکور کارشناسی ارشد بسیار زیاد شده سازمان عریض و طویلی همچون سنجش از خیابون و سر چهار راه ها طراح سؤال انتخاب میکنه و برای طرح سؤال میآره.

زبان:قسمت وکب بسیار سنگین بود گرمر آسون و  پسج ها هم آسون بود.

ریاضی برای دوستانی که امسال ارشد داشتن تسلیت میگم چراکه فقط به درد نگاه کردن میخورد و اینکه قاب کنی به عنوان یه نمونه سؤال کاملا غیر استاندارد به دیوار آویزون کنی تا لجنش باقی جاها رو بر نداره.

حرارت و سیالات :سؤال ماشین گرمایی غلط بود چرا که دمای T1 در گزینه ها حول و حوش 450 کلوین بود که اصلا حتی نزدیک به جواب مساله هم نبود.مکانیک سیالات بسیار شیرین و آسون بود احتمالا یه سؤال ناسلت از گرما هم اشتباه بود البته مطمین نیستم اما ناسلت متوسط رو که دو برابر میکردی میشد  متناسب با 0.9 که در گزینه ها نبود بر حسب x هم (موضعی) جواب درست نبود.در کل میشد بالای 70-80 زد حرارت و سیالات رو.

جامدات:طرحی نوع انداختن !و یهویی سؤال آخر مجموعه استاتیک بود.از مقاومت شروع میشد و  یهویی توش استاتیک هم بود و باز به مقاومت هم میرسید و بعد طراحی میشد!یه سؤال کشش نخ که جوابی برابر 250 نیوتن داشت در گزینه ها یافت می نمی شد!بنابرین خاک بر سر طراحای بی سوادی که خودشون رو طراح ندونن و بیشتر خاک بر سر اون سازمانی که این بیسواد رو گزینش کرده.در کل میشد بالای 70 زد جامدات رو.

کنترل:یک سؤال از کنترل که ضریب بهره k رو به ازای حد بهره 6 دسیبل میخواست بی بهره از پاسخ صحیح در جمع گزینه ها بود.!

جای تاسفه که ما تابحال 3 سؤال غلط از جمع سؤالا پیدا کردیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
کنکوری جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:36

شما که همه رو بالا 70- 80 می زنی!!!!
دردت دیگه چیه؟

محمد جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:27

ساخت افتضاح بود خیلی ... گندش رو در آوردن با این سوالاشون ... هیدرولیک یهو ۳ تا مسئله میدن اونم از یه بخش ... خوب طراح احمق شاید یه نفر اون بخش رو نخونده نباید اصلا هیدرولیک بزنه ... ریاضی واقعا افتضاح من خودم تمتم معتقدی رو خوندم زوری ۵ تا زدم ... برن گمشن :)

اسماعیل جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:14

سوالی که در مورد ناسلت گفته شده غلط بوده کاملا درست بود. چون ماکزیمم اختلاف دما در انتهای صفحه رخ میده که در اونجا ضریب انتقال حرارت جابه جایی نصف مقدار متوسطه و گزینه ی 2 طبق کد دفترچه موجود در سایت درسته

محمد شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:55

با سلام و تشکر از زحماتتون.
باید بگم سوال ماشین گرمایی درست بود چون دقیقا 454.5 جواب میشد.کنترل هم حد بهره 2 میشد چون به K/4 =10^0.3 میرسیم و 10^0.3=2 است و سوال ناسلت هم اگر از h در طول L حساب کنی درست بود.احتمالا شما اشتباه می کنید.
در مورد ریاضی حق با شماست.طراحی اجزا سوال گودمن هم اشتباه بود.ممنون

نیما سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:14

سلام خیلی ممنون از غلط گیری هاتون من احساس می کردم که هیچی بلد نبودم و همه این سوالات اسونی که گفته بودید رو غلط جواب میدم پس واقعا امسال این دکککککککتتتتترررررر ها حسابی گل کاشتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رضا جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:23

البته زیادم دل خودتونو الکی خوش نکنید نه تعداد سوالات غلط از حد معمول بیشتر بوده و نه سوالت بیشتر از حد مشکل بوده اگه درصداتون زیر 50 هستش بشینید برا سال دیگه بخونید. مثل من

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.