مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

جمع بندی پایانی و معرفی منابع خوب پیشنهادی آزمون کارشناسی ارشد

مطالب گفته شده در دو قسمت پیشین را در این بخش جمع بندی میکنیم و شسته رفته خواهیم کرد.این یک هفته فعالیت زیادی در وبلاگ داشتم و دیگه تا مدتی از خدمتتون مرخص خواهم شد. مطالب وزین آقای راد رو از دست ندید.
پیروز باشید ایشالا.
پیش از هرچیز بگم حتما کلید خام(یا اگه تشریحیشم گرفتین بهتر)مجموعه سؤالات سالای پیشین مکانیک رو از سنجش تهیه کنید حتما چون منابعی که دارید غلط جواب گهگاهی و از طرفی شمام نمیتونید بیخیال اون منابع شید چون ارزش خاص خودشونو دارن. 
ریاضی آنچه در قسمت های پیشین گفتیم.
ترمو:راهیان دو جلدی همه رشته ها
مکانیک سیالات:راهیان دو جلدی تمام رشته ها+کتاب سیالات دکتر صادقی(پارسه)هرگز از دستش ندید+جریان قابل تراکم از مانسن+کانال روباز اگر میخونید از مانسن(من نمیدونم اگر کتاب دکتر صادقی جریان قابل تراکم و روباز بهش اضافه شده قابل تکیه هست به شدت چونکه نسخه قدیمش و دارم )+لایه مرزی اگه وسواسین از مانس بخونید ولی خیلیم نیاز نیست+جریان تو لوله ها رو عمیقا از مانسن بخونید+حل مسایل جریان پتانسیل مانسن به شدت توصیه میشه+حل مسایل مانسن جاهایی که ضعف دارید.با این منابع میشید خدای سیالات!(kidding اما این در حد شریفه)برای خوندن ابتدا از کتاب دکتر صادقی شروع کنید(حتما و خلاف اینکارو نکنید که ضرر میکنید)سپس تست هاش رو بزنید تست های غلط کنکور رو هم بررسی کرده گاها و سپس دید عمیقی بدست میآرین(نسبتا)سپس برین سراغ راهیان و حواستون به غلط  گویی هاش باشه البته خیلی زیاد نیست ولی خوب کم هم نیست و سپس تست همه رشته هاش در این راستا خیلی دقت کنید اشتباه داره و عقل خودتون و قاضی کنید هنگام بررسی جاهای گنگ یا متناقض.
 کنترل از آریاز بخونید سپس تمارین اگاتا رو جواب بدید و سپس آنچه در قسمت های پیش گفتم. 
انتقال گرماخوندنی ها رو اونطور که در قسمت های پیش گفتم سپس حل تمارین اینکروپرا و سپس تست های راهیان(همه رشته ها)
استاتیک،مقاومت و طراحی اجزاء و دینامیک:آنچه در قسمت های پیش گفتم.
پیروز و پایدار باشید.

نظرات 4 + ارسال نظر
ماموت دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:24

بسیار عالی بود .

تازه فهمیدم که چقدر مطلب باید بخونم

من که این پست رو سرلوحه برنامه های خودم قرار دادم . ببینیم چی پیش میاد .

ارادتمند

داود پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:31

یک دنیا ممنون بخاطر مطالب وبلاگ ارزندتون.

استدعا میکنم.

مصطفی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:29

باسلام
من کارشناسی ساخت وتولیدخوندم مکانیک سیالات رونخوندم بنظرتون بااین منابع میتونم مکانیک سیالات روبه قول شمادرحدشریف بزنم.ارشدتبدیل انرژی زیر100بشم.

سلام
ایشالا حتما
پیروز باشید.

شهریار چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 15:30

سلام
در مورد طراحی اجزا تعجب میکنم که شما با این همه دقت و وسواس خوب در انتخاب منابع چرا از دکتر مسعود شریعت پناهی حرفی نزدین
من هم خیلی حساسیت دارم در انتخاب منابع. کتاب مهرداد خلیلی و انتشارات مدرسان شریف و کتاب روح اله حسینی تا قبل از این بیشترین منابع در دسترس بودن اما همه میدونستن که کلاسهای حضوری دکتر شریعت پناهی عالیه
من کلاسهایه ایشونو در موسسه نصیر زیر نظر دانشگاه خواجه نصیر رفتم بسیار مسلط و به جرات میشه گفت با خطایه نزدیک به صفر تدریس میکنن. اما اتفاق جالبی که افتاد اسفند یا بهمن 1394 کتاب ایشون چاپ شد. بدون تردید کتاب ایشونو خریدم.
حتی از کلاس حضوری خودش هم بهتر بود. صادقانه و با جرات اعلام میکنم تنها کتاب قابل اعتماد برای طراحی اجزا هستش
بسیار عالی و قابل فهم هستش و تمام سوالات طراحی سراسری رو جواب داده با سوالات تالیفی بسیار خوب. لازم به ذکره که دکتر شریعت پناهی طراح سوال یکی یا بیشتر از کنکورهایه ارشد رو بوده
ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.