مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

به آنکه دوستش می دارم و او بی خبر است و احتمالاً همیشه هم بی خبر میماند/سارا ع./

ﻣﻬﺮ ﺭﻭ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺍﺳﺖ . ﻧﮑﻨﺪ ﻣﻬﺮ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺗﻘﻮﯾﻢ ﺍﺳﺖ ؟ 
ﻣﻦ ﺯ ﺗﻘﻮﯾﻢ ﺩﻟﺖ ﺑﺎﺧﺒﺮﻡ .ﻫﻤﻪ ﻣﺎﻫﺶ ﻣﻬﺮ ﺍﺳﺖ .ﻫﻤﻪ

ﺭﻭﺯﺵ ﺍﺣﺴﺎﺱ/


دوستت  میدارم.

نظرات 8 + ارسال نظر
علی راد سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 23:44

این برا عنوان اول
جل الخالق
عنوانش از متنش بیشتره که.. رکورد گینس.. اولین مطلبی که کوتاه تر از عنوانش هست
اونجا قاطی شد خودم حذف و تایید و ردیفش کردم..
آقا خوش گذشت. نت عجیب کنده.. من برم




aalam az naale oshshagh mabada khaali
waiting for you and your kind appearance, very soon

عبدالرحیم چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:35

سلام دوباره ببخشید دیشب کمی خسته بودم و اون عکس برام جالب بود واسه همین فقط سلام کردم!

حالت چطوره ؟ داداش بزرگم

ثبت اختراع رو چیکار کردی ؟

خوشحالم برگشتی

salam
chakeram
mashghoolam
tnx me too

..... چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 14:17

سلام

salam khanum mohandes
eradatmand

..... چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 14:31

?mitonam beporsam chetor hads mizanid man mozakaram ya moanas
dafe pish mikhastam in soalo azaton beporsam ke raften

are
+ ip tun ke hamishe hast
sebghe ....o sabeghe
noe soalat o nahve eraye
hushe ziadi nemikhad

..... چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 14:41

vali ba ip ke nemishe mozakar o moanas bodano fahmid

aziat nakonid dige
goftam ip manzoram emailetun bud ke hamishe hast
v noe takalom v aslan hamin tamayol be makhfi budane esm ya naghes neveshtan esm
bishtar mohafeze kary dokhtarane ro be zehn motebader mikone
hala agar mardin man sharmandam
vali midunam ke female id

..... چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 15:01

نه قصد اذیت نداشتم من کلی از پست هاتون استفاده کردم

در هر صورت من به دیدگاه شما احترام میذارم

و دوباره بابت پستهاتون نهایت تشکر و قدردانی رو دارم

eradatmandam khanum mohandes
movafagh bashyd be yarie hagh

..... چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 15:14

شما هم موفق و سلامت باشید

kourosh یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:54

سلام,اولین وبلاگیه که منو ساعت ها پای خودش نشوند و با این مطالب جذابش منو وادار به خوندن کرد.
فکر کنم باید تا 2-3 بیدار باشم کلی مطلب نخونده رو بخونیم.
اخ اخ این موزیک چی میگه این وسط.
http://www.last.fm/music/Hammock/_/Holding+Your+Absence

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.