مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پرسش: انرژی خورشیدی-مسایل انجماد ترمودینامیکی

سلام 
آقای هخامنش این کتاب دافی بکمن که معرفی کردید برای خوندن مناسبه یا فقط به عنوان رفرنس و هند بوک خوبه؟ 
واقعیتش قبلا عاشق سیکل ترمو بودم حالا چون پروژمو روی انرژی خورشیدی کار کردم یه کم علایقمم تغییر کرده 
حالا دیگه علایقمم فک میکم گمش کردم 
یکی هم این که یه بار از فرشته خانم یه راهنمایی خواسته بودم اونم راهنماییم کرده بود (البته تشکرش سر جای خودش) 
http://novin21.blogsky.com/1393/05/01/post-3943/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84 
میشه شما هم اگه نظری دارید بفرمایید 
با تشکر

پاسخ:

سلام از بنده

کتاب کاملیه و در هر زمینه ای اراده کنید اطلاعات مبسوطی بهتون میده در تمام مقالات هم تقریبا بدون استثنا ذکر شده ازش

همه جوره میتونید روش حساب کنید رفرنس یا وارد شدن به موضوعی خاص.

انرژی خورشیدی محور قشنگیه برا کار کردن. خودم جزو فرعیاتمه و اصل کارم بایو هست اما بسیار علاقه مندم و البته یه مورد ثبت اختراع به امید خدا.

ترمو به نوعی بهشت حرارت سیالاته اما چون دربند فرمول ها اسیر میکنه بچه ها رو اذیت کننده و ملال آور میشه.

ترکیب نانو و خورشید چیز قشنگی میشه چون اکثرا بازده سیستمای خورشیدی به زور به 35 یا 40 برسه که گزاف گفتم همون 20% هم زیاده...بنابرین نانوذرات تاثیر مثبت شگرف در بازده....

ما دیگه پیر شدیم نیروهای  جوون مثل فرشته خانوم بهتر میدونن حتماً

پیروز و بهروز باشید خانوم مهندس

در پناه حق


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.