مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پرسش : ارشد تبدیل انرژی

پرسش یکی از بازدیدکنندگان وبلاگ رو قرار میدم.چون سوالشون زیاد بود بعد خود هر سؤال جواب دادم و جوابام قرمز رنگن:

پرسش و پاسخ:

سلام و وقت بخیر سلام ممنون

گرچه هنوز هیچ چیز مشخص نیست 
اما اگر خدای ناکرده به جای "ارشد تبدیل انرژی" تهران نشد، آیا دانشگاه تبریز ارزش دارد؟ بله100%
درست است که بالاخره اسمش مثل دانشگاه های تهران بزرگ نیست. 
اما آیا... 
استادانش پاسخگوی کسی که تشنه مطاله است، هستند؟ بله100% گرچه شنیدم کمی پان ترک هستند اساتیدشون اما کسی که خوره درس باشه رو میپرستن
امکانات و آزمایشگاه هایش پاسخگو اند؟ بله
آیا دانشجویش را واقعا دانشجو به حساب میاورند چون دانشجوهای موجود در دانشگاه های به جز تهران ، اصفهان ،شیراز ،مشهد و تبریز را معمولا هر چقذر هم که تلاش کند زیاد در سطح کشوری به حساب نمیآورنداین عقیده شما کاملا مردوده(مثلا به راحتی برای دکترا اگر شد میتواند با کنکور و یا احیانا بدون کنکور به دانشگاه های تهران و شاید دانشگاه های خوب خارج از کشور ادامه تحصیل دهد)؟ بله

و..... 
خواهشا دلسوزانه و واقع بینانه جواب دهید امیدوارم تونسته باشم
ممنونم خواهش میکنم.انقدر نگران نباشید بابت نتیجه  و...
یکی از خوانندگان وبلاگ خوب شما

نظرات 3 + ارسال نظر
دوست یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 15:02

باسلام
اینی که شنیدم استاداشون پان ترک هستند کاملا اشتباه است (گفته شده شنیدم)
و اشاعه این حرف ها (نویسنده رو نمی گم ولی شاید شامل نویسنده هم بشه) خودشان در افکار اعتقادات فاشیستی دارن
یعنی چی این حرف ها
من خودم دانشگاه تبریز بودم هیچم اینطوری نیست
اصلا استاداشون به فارس زبون ها بیشتر اعتماد دارن کلاس حل تمریناتشونو به اکثر فارس زبونا می دن

فکر کنم شما یه عذر خواهی بدهکارین

سلام از بنده
یکی از دوستانم اونجا دانشجو بوده و انسان بسیار شریفی هم هستن من که اونجا نبودم خوشبختانه یا متاسفانه ولی ایشون گفتن ازشون نقل قول صریح کردم و هیچ مقصودی هم در کار نبوده
لذا عذرخواهی هم منتفیه دوست من
همه ایران رو دوست دارم و مردمانش
یا حق

q یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 17:03

تشکر و ممنون
چرا گفتین در مورد دیگر دانشگاه ها مردوده
نه یه دونه آزمایشگاه درسث حسابی دارن ، اونایی هم که دارن خراب شدن...
استاد هم یکی دوتا شاید پیدا بشه ، اونایی هم که هستن یه جورایی به دانشگاه های بزگتر میرن و...
دانشجوهاشم هر چقدر فعالیت کنن به حساب نمیان (مثلا همین تو پذیرش بدون کنکور ، شریف که اصلا اجازه ثبت نام به دانشگاه هایی که اسم برده شد (تهران ، تبریز و...) رو نداده ، بقیه هم به ترتیب اولویت اونی که تو تهران بودش ، بعدش تبریز و اصفهان و ... بوده رو برداشتن و فک کنم دیگه به بقیه دانشگاه ها نرسیده
البته ، من خدای ناکرده قصد توهین به کس یا ... رو ندارم فقط از جهت پرسش بود.

خواهش میکنم
مردوده
ایشالا میری میفهمی چرا میگم مردوده
دستگاه piv معدود دانشگاها دارن 250 هزار دلاره اما کسی که کنه باشه کسی که خوره باشه بن بست براش نیست یه راهی پیدا میکنه اجاره دستگاه با گرنت اساتید ....یا........
پس این حرفا رو بریز دور

q دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:01

بعضی ها میگن یا صفر (پشت کنکور و ...) باشه یا 100 (شریف ، امیرکبیر ،...)
نظر شما در مورد این جمله چیه؟

خیر الامور اوسطها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.