مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

درددل

پرسش:

سلام مهندس 

امروز میدونی به چه نکته مهمی پی بردم؟ اینو فهمیدم که چقدر خوب شد که من دنبال خلاف ملاف و این چیزا نپلکیدم ، دنبال درس و مدرسه رفتم ریاضی فیزیک خوندم و بعدش با تلاش مداوم( و صد البته تشویق پدر مادر و عمه و خاله و زنعمو و زندایی و ...کل جد و آبادم) در دانشگاه دولتی در رشته خوب مهندسی مکانیک قبول شدم و فیزیک و ریاضی مهندسی و ترمو دینامیک و سیالات و انتقال و ... پاس کردم و برا خودم مهندس شدم . لابد برات سواله که حالا چی؟؟ 
مهندس جان نکته همین جاست امروز حساب کردم و دیدم بنده برا روزی 8 ساعت زندانی شدنم در محل کار! ماهانه یک و نیم حقوق میگیرم ولی خلافکارا و جانیا هم ساعات زندانشون خیلی بیشتره و هم حقوقشان خیلی کم 
من در یک اداره دولتی استخدام رسمی هستم (آرزوی خیلی از فارغ التحصیلای این دوره زمانه) من و 600 تا همکارانم روزی 8 ساعت باید در ساختمان محل کارمون بصورت کااااااااملا بی مصرف و بی استفاده حضور داشته باشیم (ساعات زندانی) تا از بیت المال حقوق بگیریم فقط همین . هر وقتم اینجور حالم گرفته میشه یاد سایر فارغ التحصیلا میفتم که اصلا کار و درامدی ندارن و بیچارن واندکی آرام میگیرم که باز کارمان خوبه از مسافرکشی و کارگری بهتره دقیقا شبیه موقعی که از وضع مملکت دلخور میشیم یاد افغانستان و سوریه و ... میفتیم .

پاسخ:

سلام از بنده

موافقم

در پناه حق

نظرات 1 + ارسال نظر
سین پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:46

سلام

برای تشکر خدمت رسیدم من باب استفاده صحیح از کلمه "درددل" ..که امروزه متاسفانه نه تنها در نوشته های شخصی که در رسانه ها نیز به صورت نادرست "دردودل " به کار می رود !
مدتیست در این زمینه و یک مورد دیگر قصد اطلاع رسانی دارم که البته طبق معمول موکول شده به "بعدا "!! !
در هر حال مهندس خوب بودنتان را اجالتا با همین دیکته صحیح تایید می فرماییم !!

این هم جایزه شما :

(در زمینه خود متن چون مهندس نیستیم نظر نمی دهیم ! )

پیروز باشید

سلام
مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.