مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پرسش: آموزشی سربازی و آمادگی برای ارشد

پرسش:
سلام,خوبید,من پارسال کنکور دادم و اکثر درسا رو خؤندم (بیشتر به صورت تشریحی وتست خیلی کم)و رتبه ام خوب نشد,حالا گفتم امسال شرکت کن منتها برج ٨و ٩باید برم اموزشی سربازی,نمیدونم که بعد امزشی و از برج ١٠تا کنکور میتونم تست بزنم و جمع بندی کنم؟ازطرفی ایا ارزشش رو دارهوسط خدمت,خدمت رو رها کردن و امدن ارشد خوندن با توجه به این وضعیت شغلی)
پاسخ:
سلام
ممنون به لطف شما
ببینید ارزش داشتن یا نداشتن چیزی بر میگرده به تصور و هدفی که از اون چیز داریم بنابرین من نمیتونم به جای شما تصمیم بگیرم
اما برداشت کلی که از وضعیت شما دارم:  دوباره استارت زدن اگر از الان بخواد باشه قاعدتا یه چیزایی یادتون رفته و تا دوباره بخواید شروع کنید زمان میبره مگر اینکه خلاصه های مفیدی از خونده هاتون جمع کرده باشید
در دوماه آموزشی اگر وقت کنید که بخونید خوبه اما وقتش خیلی کیپ و فشرده است و بعید میدونم بتونید کار بزرگی کنید بنابرین پیشنهاد میکنم این چند وقت تا آبان یا آذر که میرید خدمت رو بخونید و خیلی هم با انگیزه نه اینجوری شل و ول که آیا ارزش داره یا نه....
دوم اینکه یک باکس رو کاملا بیخیال شید مثل ریاضی و زبان رو هم اگر خیلی مایل نیستید بهش حذف کنید با خیال راحت
ضمناً اگر تا حالا درس های ارتعاشات و دینامیک ماشین و طراحی اجزاء رو کار نکردید برای کنکور و علاقه خاصی هم برای انرژی و هزینه گذاشتن رو اونا نمیبینید این سه درس رو هم بیخیال شید 
اونوقت سعی کنید در دو ماه آموزشی صرفا مرور تست ها و مطالبی باشه که از الان تا آبان یا آذر یاد میگیرد طوری که امادگی هاتون فقط حفظ بشه و از دست نره
بعد از آموزشی تا روز آزمون فقط تست بزنید  تستای سالهای گذشته (از سال 67 تا حالا)و خصوصا در هفته پایانی منتهی به آزمون تست های 7 سال اخیر رو بزنید و آماده بشید
گمان من بر اینه که ایشالا نتیجه خوبی میآرید
پیروز باشید
یا حق.  
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.