مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پرسش:سربازم ارشد برام شدنیه؟

پرسش:

سلام و روز بخیر آقای پارسی 

ممنون میشم اهنمایی کنید 
من دو ترم \یش مهندسی م رو گرفتم دانشگاه همیشه آزاد! طراحی جامدادتی ام و دقیق که به خودم نگاه میکنم میبینم که درس ها رو متوسط به پایین یاد گرفتم 
الان هم سربازم و در یه شرکت کشتی سازی ساعت 15 به بعد وقت آزاد دارم 
ارشد برام شدنیه؟ 
بشینم بخونم یا نه!؟ 
از همه درسا خوشم میاد منهای باکس ریاضی و زبان و یه کم انتقال حرارات بدم میاد! 
ممنون میشم راهنمایی کنید 

پاسخ:

 سلام از بنده 

لحظه هاتون خوش و سپاسگزار

گرت پایداری است در کارها شود سهل پیش تو دشوارها(روانشاد ملک الشعرای بهار)

صد در صد که میشه من خودم در بدتر از این شرایط خوندم برای ارشد و...چون عاشق علمم و مثمر ثمر بودن

اگر هدفتون محکم انتخاب بشه و بر پایه احساسات یا به خوشایند این و آن انتخاب نشده باشه بله که میشه تقریبا تنها مرگه که چاره نداره

سواد مهمه و نه شریف یا دانشگاه آزاد/یکی از دوستانم از دانشگاه آزاد جهش داشته و الان دکترا در نروژ میخونه و بورسیه کامل/فول فاند اکامدیشن و.../

میشه ریاضی رو اصلا نزنی و رتبه خوبی هم بیاری و در یکی از ده دانشگاه اول ایران قبول شیزبان هم همینطور 

به شرط اینکه یکی از باکسا رو خوب بزنی بسته به سختی اون باکس در اون سال مثلاً 60 یا 70 به بالا

برنامه ریزی کن و "پایدار"  باش روی برنامت حتماً نتیجه رضایت آمیز میگیری

پوشه کنکور ارشد ما میتونه کمکت کنه خصوصا در بازه زمانی اسفند 90 و فروردین 91 این پوشه نگاه کن.

پیروز و بهروز

یا حق 


نظرات 1 + ارسال نظر
جوجه مهندس جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:39

از راهنمایی خوب تون بسیار بسیار سپاس گذارم و از وبلاگ خوبتون
اون امیدی که بهم دادین رو دو دستی میچسبم :)
بازم ممنون

اختیار داری مهندس
ایشالا موفق میشی
یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.