مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پرسش: کلاس برم واسه دینامیک و ارتعاشات؟

kyli mamnon dadash ..chon mikhastam vase dynamico erteshat kelas beram yane dige naram ...




پاسخ:


ببین داداش گلم

هرچنتایی که دوس داری سؤال بپرس کلا بازدیدکننده های محترم با سؤالتون اگر چیزی بدونم که واجبه کمک کنم ای که دستت میرسد کاری بکن...اگر هم ندونم باعث ایجاد انگیزه در شخص بنده میشید که برم دنبالش و چیزی یاد بگیرم...یا رفرنسی معرفی کنم بهتون و از این حرفا...

ببین اگر پایه خیلی جالبی نداری تو دینامیک و ارتعاشات برو کلاسش اما اگه پایت شل نیست طبق قاعده ای که گفتم اگه از الان شروع کنی به خوندن و تست زدن 4 تا درس باکس دینامک به نظرم میتونی به طور متوسط 2 تا از هر کدوم بزنی و باقی داستان که قبلا گفتم تو پست قبلی...

یا اگر فک میکنی رفتن به کلاس موتور محرکه ای میشه برات که در جریان قرار بگیری ولی اگه نری دست به کار نمیشی برو کلاس...

گفتم تا 40 زدن در این باکس با تلاش متوسط بدست میآد تا 50 یکم زور بیشتر میخواد اما از 50 به بالا زدن تو این باکس عوامانه بگم دیگه خیلی مرد میخواد...گفتم رتبه 86 تبدیل سال 89 منفی 1.66 زده بود باکس دینامیکو...

پیروز و بهروز 

یا حق 

نظرات 5 + ارسال نظر
سجاد جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:27

دوست عزیز برای دینامیک و ارتعاشات باید با یک کتاب مرجع خوب و اساسی پایتو قوی کنی - سؤالای این باکس توی این چن سال سخت نبوده ولی چون کسی نمیره سمتش نمیزن بچه ها - اونجوری که من آمار داشتم بیشتر از 60 تا سوال مریام عینا توی کنکور تکرار شده - کلاسم خوبه ولی اولویت خودتی ...
هرچند استاد شاخی در زمینه این دو درس (جز فرشیدیان فر و نیکخواه بهرامی) که پدر علم ارتعاشات و دینامیک اند (ودیگ فک نکنم درس بدن) نمیشناسم !!!
یک تجربه ام بهت بگم نگاه نکن کی چه جوری زده و ... خودتو قانع نکن تو روح نامحدود داری - بخون واس 100 % . اگر هیچکی نزده و اولین نفر باش ....
هر کنکور شرایط خودشو داره و هزارتا عامل درش دخیله - پس خواهشا صرفا با مقایشه درصد قضاوت نکنیم !!!

درکت میکنم سجاد جان پر انرژی هستی ایشالا رتبه خوبی بیاری

سجاد جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:05

هخا جان رتبه یک !!!

من یه ضرب المثل شنیدم سنگ بزرگ و ازین حرفا ایشالا که راجب شما نگفتن :)))
خیلی آرزوی موفقیت دارم برات قلبی
یاحق

سجاد جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:35

کارشناسی ارشدم شد سنگ بزرگ ؟!!!
ای آقا !!!
هنوز سنگها بعد از اینه !!!

نه رتبه یک رو گفتم
دیدی بد میگیری!

سجاد جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:46

بخدا منظورم رتبه یک کارشناسی بود !!!!
ششرمنده من کامل نمی نویسم. ببخشین ایراد از منه .
ولی رتبه یک کارشناسی ارشد هم شد سنگ بزرگ !!!



راستی چه باحال شما همش آن لاین هستی !!!
من هی ج میدم تو هی ج میدی !!
جفتمونم کارو زندگی نداریم !!!!

arsham یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:37

mamnon agh sajad
vase erteashat ketabe dr jabrario mokhonam valei vase dynamic jozwe parse daram vali nmidonam mishe etemad kard behesh ya na?shoma vase manba chi migid?
dar zemn kelase dr jabari made nazarame bishtar vase saarfe joiye vaghtame kelas

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.