مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

فرار از دام هرزگی

به دلیل اینکه تو جامعه خوش طینت ما چند دهه است که انواع افکار شیطانی وجود و نمود پیدا کرده مطلب زیر رو که بسیار زیباست قرار میدم

حقیقت اینه که گرچه نگاه داشتن خود در جامعه امروز ما سخت شده اما خویشتن داری و پرهیزگاری هنوز قشنگترینه:

بودا به دهی سفر کرد ...
زنی که مجذوب سخنان او شده بود از بودا خواست تا مهمان وی باشد.
بودا پذیرفت و مهیای رفتن به خانه‌ی زن شد.
کدخدای دهکده هراسان خود را به بودا رسانید و گفت : این زن، هرزه است به خانه‌ی او نروید !
بودا به کدخدا گفت : یکی از دستانت را به من بده !!!
کدخدا تعجب کرد و یکی از دستانش را در دستان بودا گذاشت.
آنگاه بودا گفت : حالا کف بزن !!!
کدخدا بیشتر تعجب کرد و گفت: هیچ کس نمی‌تواند با یک دست کف بزند ؟!!
بودا لبخندی زد و پاسخ داد : هیچ زنی نیز نمی تواند به تنهایی بد و هرزه باشد، مگر این که مردان دهکده نیز هرزه باشند

نظرات 2 + ارسال نظر
AmitrReza چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:24

Like & Agree

tnx & tnx ;)

رضا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:42

ای بودای شیطون
پس چرا من بهش گفتم شیفته حرفات شدم بیا خونمون گفتش برو پی کارت عمو وقت ندارم دارم برا ارشد میخونم !!

یعنی واقعا انقد سنت زیاده عمو رضا!!!
;)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.