مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

موسوی موسوی...

امروز هشت صبح همونطور که وعده داده بودم رفتم برای دادن رأی

اول از همه اینکه حوزه هنوز آماده نبود!واویلا!

ساعت هشت و ده دقیقه شد تا میزو چیدن تعرفه ها رو آوردن و،،،،البته عذرخواهی کرد نه رییس حوزه که خشن بود و خیلی مودب هم نبود بلکه

سرهنگ نیروی انتظامی حاضر در اونجا....همین یه تخلفه ها...بگذریم...

رفتم رایمو برای آقای روحانی نوشتم خواستم بندازم صندوق که یه پیرمرد به رییس حوزه میگفت :

من سواد ندارمه مسه بنویس(من سواد ندارم واسم بنویس)

رییس:

چشم به کی میخوای رأی بدی پدر جان؟

-موسوی[با صدای محکم و قوی]

ناگهان همه سرشونو برگردوندن....رییس هم جا خورد....

--پدر جان موسوی ندارمی اتا دیگه ره با(پدر جان موسوی نداریم یه نفر دیگه رو بگو)

--من موسوی رأی دمه(من به موسوی رأی میدم)

رییس که بهت زده نمیدونست چکار کنه به زیردستیش گفت:

اتا لیست بیرین مره هدین(یه لیست بردارین به من بدین)

لیست چاپ شده نامزادا رو تحویل رییس حوزه دادن بعد رییس گفت:

پدر جان بوین آقای جلیلی دارمی رضایی روحانی....که ره بنویسم؟(ببین پدر جان آقای جلیلی داریم رضایی روحانی...کیو بنویسم)

--موسوی(به حالت کشیده)

-پدر جان موسوی 4 سال پیش بیه الان دنیه ازمیون این چن نفر که باتمه که ره بنویسم؟(پدر جان موسوی 4 سال پیش بود الان از میاون این چن نفر که گفتم کیو بنویسم)

-من ندومه سواد نارمه هرکی تو شه دونی(من نمیدونم سواد ندارم هرکی تو خودت میدونی)

-من که نتومه ته سه بنویسم کا(منکه نمیتونم برای شما بنویسم که)


اینجا من گفتم آقای روحانی

رییس حوزه جا خورد انگار جانی گیر آورده....

به خیر گذشت...

نظرات 4 + ارسال نظر
بانو جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:18 http://adam-inja-tanhast.blogsky.com

زنده باد هموطن از اینکه رای دادید

ممنون و همچنین

یه نفر جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:29

افتضاح بود...

چی افتضاح بود ؟

رضا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:09

خوب سریع برگرو از دستش می قاپیدی یه روحانی مینوشتی پاش دیگهههههه چرا گذاشتی اینقد کش پیدا کنه

یه چی میگیا برگه تعرفه دست رییسه بود....

طاهره جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:36 http://2charkhe.blogsky.com/

بالاخره کیو نوشت؟!

نذاشتن بمونم اومدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.