مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پرسش: کنکورمو خراب کردم شدیدا،2300 شدم

سلام آقای مهندس خوبین؟
منو یادتونه؟؟؟
یادتونه کلی انگیزه واسه ارشد خوندن بهم دادین،ولی من کنکورمو خراب کردم شدیدا،2300 شدم
یه رتبه ای شدم که هیچ کاری نمیشه باهاش کرد
 ولی از اونجاییکه که خیلی خونده بودم دیگه اصلا انرژیشو ندارم یه سال دیگه بخونم براش،به نظرم دیگه حد من همینه
میخواستم ببینم نظرتون راجب مجازی خواجه نصیر و غیر انتفاعی چیه؟ به نظرتون بزنم؟ ارزش رفتن داره اگه قبول شم؟

پاسخ:
سلام بر شما دوست عزیز
اول که عذرخواهی چون به ایمیل قدیدمم این مطلبو همون روزای انتخاب رشته ظاهرا فرستاده بودید که منم تا امروز اصلا چکش نکرده بودم...
اما راجب قبولیتون پارسال تا 2500 قبولی داشتیم امسال اما به شدت ظرفیتا اضافه شده پس انشالّله حتما قبول میشید شبانه ...و متونید محکم
برنامه ریزی کنید ....
مجازی ها راجب کیفیتش خیلی خبر ندارم اما به فکر مجازی نباشید ایشالا شب قبولید...مطمین باشید در هر کاری تو زندگی و بالاخص مقوله کارشناسی ارشد مهمترین فاکتور پیگیری شخصیه..حتی اگه مجازی باشه...نمونه های عینی زیادی هست
یا حق
نظرات 1 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:37

اگه آقا هحامنش روحیه نمیدادن بهت الان رتبت 23000 بود و به امید خدا اگه امسالم تحت روحیه باران ایشون جلو بری مطمئنا سال دیگه رتبت 230 و به همین ترتیب سال بعدش 23 و برو شریف حالشو ببررررررررر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.