مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پرسش:دوره لیسانس،ریسرچ و....

یه موضوع مهم دیگه:
من می خاستم یه موضوع مورد تحقیق رو از الان شروع کنم ،
مثل سلول خورشیدی،توربین بادی،از اینجور کارهای ریسرچی،
که بعد بتونم از روش مقاله isi و پایان نامه و ... بدم،
ولی واقعا هنوز نتونستم موضوع رو پیدا کنم،بعضی میگن باید 
مفاله های isi فقط بخونی تا ایده یا موضوع دستت بیاد،
به نظر شما باید چی کار کرد؟!
سپاس

پاسخ:
طبق ایدئولوژی بنده الان زوده برای اینکارا...چون بازخوردشو باید ببینی وگرنه زده میشه آدم....
به علاوه شما دروس مهمی تو لیسانس داری که باید محکم خونده و فهم بشن...
کمی هیجانتونو کنترل کنید مطمین باشید سود در این خواهد بود
به هر روی این نظر بندست ممکنه فرد دیگه جور دیگه فکر کنه...
برای ریسرچ و کلا هر فعالیتی در زندگی هم از نظر من پارامتر اول و آخر علاقه است...نه رو بورس بودن یک تاپیک خاص...
شما باید اول علاقه نسبیت نسبت به یک تاپیک خاص معلوم شه سپس برید رو اون زوم کنید
که با توجه به اینکه هنوز ابتدای لیسانسید و خیلی آشنا با مقوله های متنوع نیستید....
پیروز باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
amirrr یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:12

خیلی هم عالی ، ممنون
بقیه دوستان هم اگه دیدگاهی دارید،
خواهشمندم مطرح بفرمایید،
سپاس

خواهش میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.