مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

ثبت نام متقاضیان اشتغال و ساماندهی کارجویان کشور

ثبت نام متقاضیان اشتغال و ساماندهی کارجویان کشور

با عرض خوشامد گویی استدعا داریم قبل از پر کردن فرم ثبت نام کارجویان این متن را مطالعه نمایید:

       تجربه جهانی و همچنین کشور ما مؤید آن است که همه افراد توانایی مالی و حرفه‌ای برای راه‌اندازی مراکز اقتصادی و ایجاد شغل ندارند.

از طرفی ادارات دولتی هم ظرفیت جذب بسیار محدودی دارند. با اینکه همه ساله هر کدام از این سازمان‌ها مطابق تخصص موردنیازشان افرادی را جذب می‌کنند. اما روشن است که گروه کثیری از داوطلبان شغل مخصوصاً جوانان تحصیل‌کرده فرصت این جذب را پیدا نمی‌کنند.


حتی عده‌ای سال‌ها منتظر می‌مانند تا اداره‌ای آنها را به خدمت بگیرد و بعضی از افراد هم گمان می‌کنند چون به اصطلاح آشنایی ندارند استخدام نمی‌شوند.در حالی که واقعیت این طور نیست. با وجود همه نظارتها و دقت نظر؛ باید قبول کنیم که در هر صورت گنجایش جذب اداری  بسیار قلیل است.


حال این مجموعه کثیر از جوانان که یا توان مالی ندارند تا خودشان کاری را ایجاد کنند و یا در ادارات جذب نمی‌شوند چه کنند؟


وزارت تعاون با دلسوزی تمام و با احساس مسئولیت قانونی و انسانی در نظردارد تا این دسته افراد را حمایت نماید و با همکاری سایر ارگان‌ها و سازمان‌های اجرایی به ویژه حمایت رئیس‌جمهور محترم کار توانمندی و راهنمایی این گروه از جوانان کشورمان را عملیاتی نماید.


یقین داریم که نیروهای با استعداد کشورمان اگر در فرآیند توانمندسازی یاری شوند.یعنی مرحله تشکل و انسجام و مشاوره را برای آماده‌شدن یک شغل مناسب و پایدار طی کنند ودوره‌ها و جلسات حرفه‌ای و آموزشی به نسبت نیاز و سطح تجربه و تحصیلاتشان بگذرانند.در راستای تصمیمات شورای عالی اشتغال‘مطابق طرح‌های اشتغال‌زا چه به شکل تعاونی یا غیر آن تسهیلات لازم دریافت کنند. قطعاً بخش زیادی از سرگردانی کارجویان کشور که بعضاً نمی‌دانند با وجود استعداد و توان فکری و جسمی چه کاری را باید دنبال کنند، برطرف خواهدشد.


لذا از شما عزیز داوطلب که به این سایت مراجعه می‌کنید استدعا داریم در صورتی که شامل این گروه هستید یعنی نه صرفاً برای استخدام در اداره‌ای، بلکه ایجاد کار برای خود یا دیگران به شکل غیر دولتی ودر قالب حمایت‌های فوق آمادگی دارید فرم کارجویان را به دقت تنظیم نمایید.


چنانچه قبلاً هم در سایت دیگری ثبت‌نام کرده‌اید به هر دلیل موفق نشده اید به جایی نرسیده است ناامید نشوید برای یاری همدیگرانشاء الله این شیوه تعاون که برای یاری همه ما به صحنه آمده است یاریتان خواهد کرد.


این فرم توسط آن دسته از افرادی که مایلند بر اساس طرح جامع  ساماندهی کارجویان کشور مستقر در وزارت تعاون، زمینه ایجاد بنگاه اقتصادی را مطابق تخصص، علاقه یا تجربه شان فراهم کنند، تنظیم خواهد شد

http://www.taavonportal.ir/Taavon/karjoo3.aspx

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.