مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

اعمال کمترین تغییرات در آزمون دکتری 92

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ / Oct 24 2012

رییس سازمان سنجش همچنین در خصوص برگزاری آزمون دکتری، گفت: در آزمون دکتری 90، حدود 131 هزار داوطلب شرکت کردند که از این تعداد شش هزار و 476 نفر پذیرفته شدند و در آزمون سال گذشته نیز 178 هزار نفر شرکت کرده‌اند که تاکنون تعداد قبولی‌ها 9000 نفر است و الان نیز در مرحله تکمیل ظرفیت قرار داریم که ظرفیت آن را به بیش از 1600 نفر برسانیم. به عبارت دیگر پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی دو برابر شده است.


خدایی در خصوص نحوه برگزاری آزمون دکتری 92، گفت: کمترین تغییرات را در این دوره از آزمون داریم، چرا که تاکید بر افزایش کیفیت است.


رییس سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون دکتری 92 در 18 اسفند، اظهار کرد: رشته‌های امتحانی با مواد آزمونی در این دوره از آزمون تقریبا همانند سال گذشته است و فقط در نحوه اجرا و فرآیندهای اجرایی درصدد بهبود برخی موارد هستیم.


خدایی در خاتمه با تقدیر از نفرات برتر کنکور گفت: تمام تلاش سازمان سنجش این است که بتواند با اعتماد به مردم، در این سیستم موفق باشید.

منبع: ایسنا

نظرات 1 + ارسال نظر
تیم ایرانی21 چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:07 http://www.irani21.ir

سایت بزرگ تفریحی - سرگرمی ایرانیان را ه اندازی شد

پاتوق ایرانیان قرن 21 راه اندازی شد

از این پس بوسیله این آدرس به پاتوق ایرانیان مراجعه کنید

www.irani21.ir

+++++++++++++++++++++++++++

هدیه برای اعضا سایت

هر کس که صاحب سایت یا وبلاگ هست در سایت ایرانی21 عضو شود و ما را با نام پاتوق ایرانیان لینک کند و آدرس سایت و یا وبلاگش را به ما بدهد ... تیم ایرانی21 به او 300 بازدیدکننده ی رایگان هدیه میدهد

پس از لینک کردن سایت ایرانی 21..... ایرانی21 نیز آن سایت یا وبلاگ را با نام دلخواه صاحب وب لینک خواهد کرد و پس از تبادل لینک به آن وب 300 بازدیدکننده ی رایگان هدیه می دهد

فرصت را از دست ندهید ... همین الان عضو شده و وب خود را در سایت ایرانی21 به ثبت برسانید
www.irani21.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.