مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پرسش-169 روز تا کنکور

پرسش:

از اینکه به پرسشام پاسخ میدید.یک دنیا ممنون

اگه به این سوالم پاسخ بدید احساس ارامش بم دست میده
به نظرتون از الان تا کنکور (169 روز) میشه تهران درومد؟
وقت کم نیست؟
روزی 10 ساعت میتونه عقب افتادگیمو جبران کنه؟
سپاس فراوان

جواب:

خواهش میکنم

ببینید  این سؤال خیلی بیفایدست،و فقط نشون میده شما نگرانید این خودش بزرگترین سم و ترمژه

 شما بخونید هرچی دارید بذارید کم نذاریدبرنامه متعادل باشه گفتم تو پستای ارشد 6 روز مرگبار

 بخونید روز هفتم "فقط" استراحت حالا گردش یا کمپلتلی خواب یا...

بعد 6 ماه نتیجه معلوم میشه رشد فرایند تدریجی ای هست از الان نمیشه راجع بشما یا هرکس دیگه نظر داد

تنها زمانی که این موضوع معلوم میشه اردیبهشت سال دیگست،اصلا بنتیجه فکر نکنید هرچی دارید رو کنید کم نذارید.

پیروز و بهروز. 


نظرات 3 + ارسال نظر
negin چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:52

سلام.
من به وسیله یکی از دوستان با وبلاگ شما اشنا شدم امروز
به نظرم برا بچه ها میتونه خیلی مفید باشه
فقط یه سوال داشتم
شما و اقای راد لیسانس و ارشد دانشگاه شریف درس خوندید ؟
با تشکر و ارادت به همه مهندسای مکانیک(جامدات و سیالات)

سلام
ارادتمند،کدوم یک از دوستان معرفی کردن؟لطف ایشون وشماست خوش اومدید
من که نآشناسم و اسمم هخامنش پارسیه تا اطلاع ثانوی هم و به دلایل شخصی از مقوله ارشد برا خودم نمیگم....لیسانس بنده واقای راد یونی صنعتی بابل بوده،آقای راد رو نمیدونم راجع به ارشد دوس داشته باشن بگن یا نه دیگه با خودشون.

علی راد چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:05

درود هخاجان
ممنون بابت سوالات خوبی که در وبلاگ قرار میدی منتها برای عنوان پست اگه یه اشاره ای به متن پست هم بشه بهتره..مثلا برای همین پست:
پرسش-169 روز تا کنکور
آخه پرسش های مختلفی طرح میشه..
درست مثل پست تست مکانیک سیالات-سردوش حمام
در مورد سوال نگین خانم:ایشالا یه روز cv خودم رو مینویسم..

سپیده چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:47

آقای راد خدا خیرتون بده این عنوان پست را که هر کس بخونه درجا سکته میزنه
میشه بگین چه طور میشه به نتیجه فکر نکرد؟؟؟؟مگه همچین چیزی ممکنه آخه...گفتنش خیلی آسون اما...

علی راده دیگه همش دستور میده جابجا رابرا مام میگیم چشم
آره چرا نمیشه حساسیت الکی رو بندازید دور وقتی همش شکم دردمیاره ما انسانیما اختیارمون دست خودمونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.