مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پرسش-اونجوری که دلم میخواد نمیتونم تست بزنم

پرسش 

 سلام اقای پارسی
من یه مشکلی دارم
درس ترمو رو از راهیان ارشد میخونم.کامل هم درک میکنم ولی اونجوری که دلم میخواد نمیتونم تست بزنم
از این بابت خیلی ناراحتم،چیکار کنم؟؟؟؟؟
ممنون 

پاسخ:

سلام به شما

این حالت بیشتر میتونه به خاطر این باشه که اولین سؤالایی که میرید سراغشون همون سؤالایی اند که براتون مهم خوب جواب بدید

ماشین که میخواد حرکت کنه دنده 1 بعد 2 ،،،،،طبیعیه.

تنها راه پیشرفت این است که خطاها در مراحل اولیه باشند،انسان خطا را بپذیرد و در اثر خطا کردن،پس نزند و پیش برود."جان ماکسول"

پس از جواب غلط دادن به تست ها ناراحت نشید بلکه خوشحال باشید.(در مراحل آغازین)

بهتره برا دست گرمی از سؤالات ساده تر یا مجموعه های دیگه رشته های  دیگه  مثل فراوری نفت یا شیمی یا....شروع کنید یا مثلا تو همین وبلاگ سؤالای 4 گزینه ای از پروفسور سنجل قرار دادم یا دانشگاه آکسفورد....ضمنا چرا تو آزمون آنلاین که آقای راد طراح و مجریش اند شرکت نمیکنی؟

ضمنا باید عادت کنید سؤالای مجموعه مکانیک کمی خاصن حتی اگه 2 بار هم اشتباه حل کردین مهم نیست چند بار حل کنین تا لمش دستتون بیاد....اکثرا در ماهیت تکراری ان...

پیروز و بهروز.

نظرات 2 + ارسال نظر
کامران دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:58

ذقیقا همین طورهمن وقتی درس رو میخونم مستقیم میرم سراغ کنکور مکانیک
برا امتحان ترمویه اقای راد برا امتحان 6 اعلام امادگی کردم
یه سوال دیگه
من تصمیم گرفتم از باکس دینامیک فقط درس دینامیک رو بخونم،مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
ولی درسهای دیگرو کامل میخوونم.میشه بدونه اونا زیره 200 شد؟
با تشکر فراوان

پیشنهاد میکنم تو آزمون ترمو ما شرکت کن جو خیلی موثری داره/مثبت/سخت نگیر """اصلا""" مهم نیس چند میزنی چندم میشی
خیلی خوبه سؤالا هدفدار و تو ذهنت موندگار میشه خطر کن تا پیروز شی نترس
دوست من که شریف قبول شد:همین 3،4 سال پیش /الانم درصدا واسه شریف همینه/
زبان 20.ریاضی 76،سیالات 70،جامدات 40.دینامیک 30
کنترل هم درس اسونیه اگه باش ارتباط برقرار میکنی بخون اگه نه دینامیکو خوب بخون....
پیروز و بهروز.

کامران سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:55

از اینکه به پرسشام پاسخ میدید.یک دنیا ممنون
اگه به این سوالم پاسخ بدید احساس ارامش بم دست میده
به نظرتون از الان تا کنکور (169 روز) میشه تهران درومد؟
وقت کم نیست؟
روزی 10 ساعت میتونه عقب افتادگیمو جبران کنه؟
سپاس فراوان

شاید سؤال خیلیا باشه تو یه پست جدا جواب میدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.