مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

از من نپرس

حس سقوط تازیانه میزند
از من نپرس
مرگم داعیانه می کِشد
از من نپرس
از من نپرس سر در گریبان
از من نپرس شامم:غریبان
از من نپرس سبزه بر کنار
از من نپرس دست روزگار
از من نپرس من فسرده ام
از من نپرس سر سپرده ام
از من نپرس سرد،بیروح،با غم،اندوه
از من نپرس دستم به سوی اوست
از من نپرس نوش از سبوی اوست
از من نپرس سبو را شکسته ام
از من نپرس از خود گسسته ام
از من نپرس جانان ز جان برفت
از من نپرس از من نشان برفت
از من نپرس
از من نپرس
از من نپرس
از من نپرس من خرابم
از من نپرس دور از صوابم
از من نپرس بازم خرابم
از من نپرس من در حجابم.

از دلنوشت هام.
19/02/91

نظرات 3 + ارسال نظر
طاهره سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:02

سلام
دل نوشته ی خیلی زیبایی بود..

جان و دل را طاقت آن جوش نیست/ با که گویم؟ در جهان یک گوش نیست

سلام
ممنونم
چه کنیم نباشد آن گوش
اگرم باشد آن جوش نرود توش...
اینم یه بالبداهه برای شما!
شوخی!حتما هست همچین گوشایی...شنوا

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:42

http://gliar.blogsky.com/1388/12/13/post-43/

بله خیلی زیبا بود متاثر شدم من زمانی در دورن دانشجویی قطعه ای گفته بودم با این مضمون که "زبان و تکلم شاید خیانتی بود به نوع بشر...."
و الان هم معمولا ترجیح میدم خیلی جاها زبان در کام کشم............
این پستتون هم متاثرم کردhttp://gliar.blogsky.com/1390/06/22/post-102/
فرار آدم ها از خود و پناه بردن به دیگران چون به خود شک دارند خیلی تلخه
خانوم رستمی دوست داریم بازم شاهد فعالیتتون در این وبلاگ باشیم در کنار هم....

طاهره چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:05

ممنون
در اولین فرصت ممکن ایشالا حتما همکاری خواهیم داشت..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.