مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

امروز

امروز تقاطع وصال و حجاب تو یه فست فودی مشغول خوردن غذا بودیم که یهویی صدای داد و فریاد اومد.
همه ماتمون برده بود که دیدیم یه مرد حدودا 50 ساله کیفش و گرفته دستش و داره واسه دل خودش میخونه!یعنی فریاد میزدااا
خلاصه هر کی یچیزی گفت:
یه مرد 40 ساله:فشار که زیاد بشه به مردم......
دختر جوون:فکر میکنم عاشقه واقعا..
یکی دیگه:ای بابا
من:بابا دلش گرفته میخواد بخونه چیکارش داری....!
کلا پدیده جالبی بود خیلی پسندیدم.از امیر آباد برمیگشتم و هلاک جدا حالمو عوض کرد.
بعدش که ناهار و زدم که برم سر کارم تو فلسطین یه ساختمونی نماش ریزش داشت(سنگش)از آتیش نشونی اومده بودن که سنگایی که در شرف ریختنه بردارن که بیخبر یه وقتی رو سر مردم سقوط نکنه.اینم شد مایه دست انداختن خیلیا.کلی مردم جمع شدن که چیه؟هیچی یکی میخواد خودشو بندازه زمین خودکشی کنه.خلاصه خیلی خنده دار بود
حتی  2 تا دختر که رد میشدن خندیدم تو روشون کنجکاو شدن که آقا چیه؟گفتیم خودکشی ....
یه دختره خیلی خودشو تحویل گرفته بود و رفته بود داد میزد با عشوه:"آقا نندازی خودتو زمین"
آخ آقا خنده داشت.فیلمشم گرفتم منتها حجمش بالاست اما اگه تونستم آپلود میکنم.
یه حاج آقایی باورش شده بود اومده بود بهم میگفت آقا نگیر فیلمو لابد میخوای بفرستی وی و ای و بی بی سی یا سالی تاک

نظرات 7 + ارسال نظر
reza یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:34

اونم فک کنم از دست کنکور ارشد و سؤالای غلط سازمان سنجش به ستوه اومده بوده

رضا 24 ساعته آنی کو پ درسخوندنت؟؟؟

reza یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:50

میخونم مهندس جان روزی 3 -4 ساعت فعلا میخونم ولی از شما چه پنهان بعضی اوقات نا امیدی بهم غلبه میکنه و احساس میکنم دیگه برام دیر شده اگه به قول آقای راد بیشتر از 35 سال سنو برای هیءت علمی قبول نمی کنن ادامه تحصیل من که همین الان 35 سالمه به چه درد میخوره ؟

شما 35 سالته؟
آقا بخون ایشالا قبول شو اگه 50 سالتم باشه این "خود من" عضو هیات علمیت میکنم ایران راه های خودشو داره.
اگرم که رفتی بلاد کفر اونجا به مربی های بالای 60 سال اجازه مربی گری میدن نگران نباش!
من تجربه تلخی از نا امیدی دارم رضا جان و بعدش فهمیدم چه اشتباه بزرگی کردم
نا امیدی بدترین چیز هاست.هرگز معنی نداره.
محکم باش و ادامه بده.نسیم روحنوازی از پس سختی ها میوزه.
مطمین باش.

reza دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:16

البته بنده یه امتیاز نا قابلی ام دارم اگر روزای سخت بدردم بخوره اونم اینه که استخدام رسمی دانشگام

خب دیگه اینم از لینکای دیگه.رفتگر زحمت کش دانشگاه ما باید ببینی الان که مدرکشو گرفته کجاست تو دانشگه و چه سمتی داره
ایران چیز دیگریست و البته از این بابت خوبه

reza دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:38

مهندس میشه بگی نا امیدی شما بابت چی بوده؟ یا لاقل یه اشاره کوچکی بفرمایی

نبودن دختر خوب و سالم

reza دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:25

نگرانیت بجا بوده امیدوارم که پیداش کردی و دیگه نگرانی ای ازین بابت نداری ولی خودت بهتر میدانی که طلا تو طبیعت کمه و درجه خلوصش تو سنگ طلا هم کمه ولی هست

ممنونم

sepideh دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:52

ببخشید ببخشید اما منظورتون از "نبودن دختر سالم چیه"
در مورد "خوب"هیچ حرفی نمیزنم چون کاملا سلیقه ای و نسبی
نمیدونم با چه جور دخترایی سروکار داشتین
نمیگم همه ی دخترا خوب و کاملن و ادعا هم نمیکنم که خودم فرشتم
اما شما همه ی دخترا را خطاب قرار دادین،منم یه دخترم
و با تمام احترامی که برای شما قائلم اجازه نمیدم کسی به شخصیتم توهین کنه
خدا را شکر!!تو جامعه ای زندگی میکنیم که دید مناسبی نسبت به خانما وجود نداره
واین طرز فکر آقایون ،که نظر دادن حرف زدن و...دخترا را مبنی بر سالم نبودن میدونن
نمیتونم ساده از کنار این حرف ها بگذرم و هیچ وقت هم کوتاه نمیام تا مثل بقیه خانم ها که براشون عادی شده تحمل این حرفا برای منم عادی بشه
به قول خودتون وبلاگ جای این بحث ها نیست به خاطر همین تصمیم برای تائید کردن یا نکردن این کامنت به عهده خودتون

ضمن اینکه پوزش میخوام "اگر" جسارتی شده به خدمتتون صمیمانه عرض میکنم که سپیده جان اگر کامنت مرتبط با این کامنت رو مطالعه میفرمودید یا توجه میکردید بش(و ساده از کنارش رد نمیشدید)من عرض کردم خدمت آقا رضا که
"اشتباه بزرگی"کردم و اون طرز تفکر غلط بهم دست داده بود برای مدتی اما.........
بنابرین خود بخود انگشت اتهام از روی بنده برداشته میشه.
شما قطعا خانوم فهمیده و متمدنی هستید سپیده جان.از ارادت بنده به شما بیشتر از من و شما کسی نمیدونه و مطلع نیست.
یا حق.

sepideh دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:17

مرسی،شما لطف دارین
ببخشید و شرمنده با دقت خوندم و متوجه شدم
میدونم که بچگانه است اما من جلوی آقایون حتی دایی و عمو ،برادرای خودم و..در اینجور مسائل خیلی سریع جبهه میگیرم
شرمنده و عذز خواهی مجدد

you're welcome

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.