مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

خدمت سربازی و ارشد

پرسش:

سلام دوست عزیز !

من سرباز هستم و میخوام صد در صد تبدیل انرژی چمران در بیام ! سربازیم هم اواسط اسفند تموم میشه ! یعنی بعد امتحان ! اما من میخوام هر جور شده ارشد دولتی در بیام . متأسفانه به دلایلی معدلم خوب نشد و 14.14 شدم و این اولین پوئن منفی .
من صبح ها تا ساعت 6 بعد از ظهر پادگان هستم ! صبح ها با نرم افزارهایی که بردم اونجا ، معمولآ فلوئنت و متلب کار میکنم . البته هنوز در حال آموزش دیدن هستم ...
از 6 که میام خونه تا 10 شب چند وقتیه که سیالات راهیان ارشد میخونم . البته ریاضی 1 و 2 و معادلات معتقدی و مقاومت نائی و ارتعاشات پارسه رو هم دارم و هنوز دست نزدم .البته اوایل ریاضی معتقدی رو خوندم به نظرم جالب نبود واسه همین چسبیدم به سیالات راهیان تا تمومش کنم . به نظرت کار درستی میکنم ؟هر چند شاید از نظر زمانی در مضیقه باشم اما خیلی خوشبین هستم .
خواستم ببینم نظر شما در مورد برنامه ای که من باید واسه موفقیت داشته باشم چیه و آیا این شیوه خوندن درسته یا خیر و باید چند درس رو با هم ببرم جلو ؟
در ضمن من سال گذشته آزاد خمینی شهر تبدیل انرژی قبول شدم ولی ترجیح دادم برم خدمت .
ممنون از مطالبی که توی وبت میزنی

پاسخ:

سلام دوست من

نازنین با 14 میشه شریف قبول شد حتی با 13.5 کلا دوستان زیاد نگران معدل نباشند این اولین point مثبت
اراده ات تحسین برانگیزه چقدر نازنین داریم تو این مملکت

یا رومی روم یا زنگی زنگ اگه قصدت ارشده بیخیال نرم افزار خصوصا تو جو خدمت سربازی.

راجع به منابع ما توی این وبلاگ بعد از ارشد پارسال(بهمن 90)کلی چیز نوشتیم تو پوشه "کنکور ارشد" میتونی بخونی و متناسب با وضع خودت برنامه ریزی کنی.
من هیچ وقت به خدمت خیلی مقدس سربازی نرفتم و  بالکل  معافم!رو این حساب بهتره از آقای راد بپرسی که با خدمت و ارشد چجوری کنار بیای.به خودشونم اطلاع دادم و ایشون در قسمت نظرات براتون نوشتن.بخونید.
خیلی ارادتمند

موفق باشی

نظرات 3 + ارسال نظر
علی راد جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:51

درود حامد جان
در ادامه پاسخ شما
نمی تونن مرخصی بگیرن؟
تراز شریف حدود 8000 هست برای چمران اهواز حدود 5000 هست پس قبولی زیاد سخت نیست
ساعات آزاد خودشون رو حساب کنن هر هفته چقد؟ هر ماه؟ کل تا بهمن؟
بر اساس ساعات آزاد هفته برنامه ریزی کنن
دو درس با هم جلو برن تا یه دور تموم بشه/ نگران فراموشی نباشن دور دوم حتما می تونن چند درس با هم جلو برن یا همه باهم مثل برنامه پارسه ماهان..
دور اول یادداشت برداری خلاصه نویسی فراموش نشه
بودن افرادی که تابستون کارآموزی داشتن درس هم می خوندن کارآموزی براشون یه جور استراحت بود یا دوستانی که ترم پاییز واحد دارن و یا از شهرستان می رن کلاس تهران/ کلا یه جورایی از یکنواختی در می آن..

درود بر شما علی جان سپاسگزار
قابل توجه دوستمون.

عباس شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:30

با درود به اقایان راد و هخامنش
شما با روزی 10 تا 12 ساعت درس برای قبولی تویه شریف موافقید.من از 5تیر تا روز کنکور بیکارم
من عاشق تبدیل دانشگاه شریفم.باید در بیام.ردخور نداره

درود بر شما
انشالا.روزی ۱۲ ساعت مفید(۱۶ ساعت کلی و ۸ساعت خواب)و جمعه ها تعطیل و تفریح.
همه عاشق شریفن برادر.الان رو هم ولو به اندازه نوک سوزن از دست ندید.
پیروز باشید.

ماموت شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:22

ممنون

your're welcome Sir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.