مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

بهار دلنشین

حس و حال دانشکده فنی رو دارم.حس و هوای بودن کنار بچه ها تو دانشکده پردرخت و زیبا.کارگاه برق مهندس عراقی.نسیم روحنواز بهار دانشکده فنی عطر بهار نارنج.تپش  قلب و تالاپ تولوپ های مختص بهار.دخترها و پسرها سلام و علیک و تبریک سال نو.هوای درهم و توربولانت بهار و گرده افشانی گلها.آزمایش کردن پدیده های سیال و گرما و هوا.آفتاب،عشق نوش کامی... من که دیگه نیستم تو این فضاها اما شما قدرشو بدونید خوش به حالتون

آغاز دوباره درس و دانشگاتون شادباش

سال کاری قشنگی در پیش داشته باشید اینشالا.   روزهای آینده منتظر چند خبر خوب باشید.

نظرات 4 + ارسال نظر
reza دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:41

مهندس جان نمیشه لطف کنی خبرارو زودتر به من ایمیل کنی من نمیتونم صبر کنم کنجکاوی دینمو درمیاره

درود برتو رضاجان
سپاسگزارم از شادباش سال نو و به شمام شادباش میگم.
اندکی صبر...

نجفی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:05

آقای هخا سلام
از رفتن آقای راد خیلی متاسف شدم. بی صبرانه منتظر خبر خوشتون هستم .

سلام
بله.انشالا.

سپیده دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:29

مرسی بابت این پست پرانرژی

خواهش میکنم

آنی سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 http://ngh2.blogsky.com

یعنی با دیدن این عکس کلی یاد گذشته کردیم
یادش بخیر
البته دانشگاه ما کلی با این فرق میکرد و لی مقصود یکی است
کجایی جوانی که یادت بخیر

بله مقصود همین بود نسیم روحنواز بهاری و هوای دانشگاه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.