مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پرسش

سلام
این چند روز که با وبلاگ شما آشنا شدم ده ها بار مطالب ارزشمندی  که شما و آقای راد بیان کردین را خوندم فکر میکنم تازه دارم میفهمم برنامه ریزی یعنی چی !کلا دیدگاهم عوض شده احساس میکنم این چهارسال دانشگاه را هدر دادم انشاءالله اگه دانشجوی ارشد بشم بهتر عمل میکنم
یه سول دیگه دارم،من زبانم خیلی خوب نیست اما ضعیف هم نیستم،اما تصمیم گرفت سیالات مانسون را بخونم به نظر شما با توجه به زمان ارشد ترجمه این کتاب را بخونم؟یا زبان اصلی؟
ممنون

پاسخ

درود بر شما خانوم مهندس
سپاس از لطف شما
اینشالا حتما موفق خواهید بود
فکر میکنم خوندن زبان اصلی مانسن برای شما حدود 3 ماه (روزی8 ساعت) و ترجمه حدود 1،5 تا 2 ماه زمان خواهد برد چون مطالب کتاب مانسن بسیط و خسته کننده است.
زبان اصلی شامل ویدیو های بسیار بسیار ارزشمند که نمیشه ازشون گذشت اما ترجمه خانوم دکتر فیروز آبادی ویدیو ها رو نداره گرچه در مقدمه اش قولش رو داده خانوم دکتر اما عملا چیزی به عنوان سی دی نیست همراه کتاب.
یک بار دیگه میگم خوندن مانسن رو بطور کامل پیشنهاد نمیکنم درسته که کتاب محشریه اما خودشم نقص داره که کمبودهاش رو آقای دکتر صادقی تا حدودی در کتاب مکانیک سیالات پارسه برطرف کرده.چیزی که مورد توجه طراحای مکانیکه از سال 84 یعنی از یه مدت به بعد که این کتاب معرفی شده تو ایران به بعد همواره سؤالات پایان فصل مانسنه که "عینا" میآرن تو کنکور نمونه ش آخرینش امسال استوانه چرخان و پارسال از جریان پتانسیل 2 تا عینا از تمارین مانسن بود و سال 84 معادله مومنتوم و چند سال دیگه که حضور ذهن ندارم.
 اکیدا پیشنهاد میکنم تمارینش رو حل کنید چون به شدت مورد توجه طراحاست من دوس ندارم وقتتون تلف شه،پست منابع خوب.....رو پیگیری کنید آنجا بیشتر میگم براتون.....
پیروز باشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:57

برداشت من از سؤالات امسال اینه که سؤالای کنکور ارشدو (نسبت به مسائل سوپر مشگل مکانیک) از سؤالای خیلی راحت و پیش و پا افتاده میدن چیزی که هست هنر اصلی حل کردن سؤالا در وقت بسیار محدود و جو حاکم در جلسه کنکوره بنابراین به نظر بنده علاوه بر تسلط به مطالب شرکت در کنکورای آزمایشی و عادت به تست زنی در وقت محدود از اوجب واجباته

آره خیلی خیلی مهمه
سرسری رد نشدن از سؤالی سالای پیش خیلی مهمه.

رضا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:37

به نظرم منابع کنکوری و کمک درسی تا حدود خیلی زیادی شبیه همند . میخواستم بینم کدامیک از آزمونهای آزمایشی خوب و در حد امتحان سراسریه که ثبت نام کنیم؟ منظورم سنجش تکمیلی یا مدرسان شریف یا پارسه و ....
متشکرم

رضا جان بنده و آقای راد پارسه شرکت کردیم و جامعه آماری بالا داره و هدفمنده از بقیه مطلع نیستم متاسفانه اما از دوستان
که رفته بودن به نصیر و سنجش بعدش دوس داشتن ای کاش پارسه میرفتیم البته به خاطر جامعه آماریش میگفتن.
پیروز باشید.

نجفی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:10

هر چه بیشتر مطالبتونو می خونم .به خودم می گم که مهندس حقش
فقط شریفه
پیروز باشید

من ارادتمندم خانوم مهندس
شما خیلی لطف دارید.
پیروز باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.