مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

نکته بسیار مهم

دوستان اشتباه نکنید وظیفه شما خوندن و خوب خوندنه پیرو فرمایشات همکار دانشورم آقای راد بگم بهتون
ما قصدمون از انتقاد هایی که میکنیم اینه سازمان خودشو اصلاح کنه این 1
2 اینکه بگیم عزیزی که مثل آقای پیروز طراحی اجزاء رو نخونده و روی مقاومت و استاتیک سرمایه گذاری کرده حقش ضایع میشه سر جلسه چراکه اون خودشو طلبه میدونه و دفترچه و سؤالاتش رو به دیده تقدس نگاه میکنه که یه عده آدم باشعور و باسواد سؤالتشو طرح کردن نه اینکه یک عده.....!
بنابرین اگر درست وقت بذارید و خوب بخونید و مثلا طراحی اجزاء رو حذف نکنید شاید خیلی اوضاع بهتر شه تقدیر رو قبول داشته باشید چیزیه که هست تقدیر خدایی رو نمیشه منکر شد.
اینطور لحن اعتراضی به آقای راد گرفتن اصلا شایسته نیست مگه ایشون غلط طرح کرده سؤال رو
ایشون کار بسیار شایسته ای کرده اینکروپرا رو خونده
و در پایان یه چیز بگم به کسی هم برنخوره اصولا آدم هایی که زیاد اعتراض میکنن و غر میزنن تجربه گفته حاصل زیادی نمیبرن چون همواره یا تو نگرانی هاشون میمونن و یا تو تنبلی هاشون.
 بنابرین اصلا نگران نباشید ایشالا تو کنکور 92 حتی یه سؤال غلط هم پیدا نمیشه کرد.مطمین باشید.   

نظرات 2 + ارسال نظر
پیروز سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:54

"اگر درست وقت بذارید و خوب بخونید و مثلا طراحی اجزاء رو حذف نکنید شاید خیلی اوضاع بهتر شه "
حقیقتش من هم بدم نمیاد همه درسارو بخونم اما نشد که بشه نه اینکه نخواستم که بشه! چی شد
من که فقط طراحی اجزا رو که حذف نکردم من ریاضی مهندسی، دینامیک، دینامیک ماشین، ارتعاشات و کنترل و زبان رو هم حذف کردم...
من تا جایی که تونستم زور خودمو زدم. بعضی ها مسائل و مشکلاتی دارن که نمی تونن همه درسارو بخونن.
امیدوارم همه به اون چیزی که هدفشون بود تو این کنکور برسن.
مرسی از همتون

پیروز جان به شما خرده نگرفتم فقط به همه توصیه اکید میکنم زودتر شروع کنند و زودتر و هرچه بیشتر تست بزنن.
پیروز که هستی پس کامیاب باشی

رضا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:38

سلام مهندس
اگه منظورتون مایییم باید عرض کنم که بنده اعتراضی به اینکروپرا خوندن راد عزیز نداشتم ایشون (مثل خود شما ) انسان بسیار شریفی اند که وقت ارزشمندشونو برا ما گذاشتن لااقل اینجا داریم درددل می کنیم . ما دوستتون داریم . همه مکانیکای عزیزو دوست داریم

ارادتمند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.