مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پاسخ سؤال 73 مکانیک امسال(91)

حق با شماست ظاهرا

نظرات 6 + ارسال نظر
پیروز دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:31

منظورتون با منه که دایره مور یادم رفته؟ شما لطف کن این سوال رو حل جوابش رو بگو، ما گزینه 16 رو زدیم و سنجش 32 رو. فکر کنم سنجش تقسیم بر 2 نکرده...

بله گنده دیگه ای ازشون بالا اومد سؤال استاتیک رو هم (کشش نخ)سعی میکنم قرار بدم

پیروز دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:41

سوال با گسترده هم غلطه، Ay=700 میشه که تو گزینه ها نیست

فراتر از حق،حق با شماست پستی جداگونه و سوپر انتقادی تهیه میکنم عنقریب
سپاس

علی راد دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:01

حامد جان سهوا نظر پست شما رو تایید کردم...

no matter how far dear friend love u

سپیده دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:09

واقعا باعث تاسف سرنوشت ما تو دست چه کسایی......
حتی برای ساده ترین سوالات هم کلید غلط!!!!!!!!

بله بریم از میلاد پرت کنیم پایین خودمونو
پستی انتقادی در دست تهیه است

پیروز دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:10

مرسی

درود و سپاس از شما

پیروز دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:28

باورتون میشه؟ من 3 بار سر جلسه سوال کشش نخ رو با دقت حل کردم چون طراحی اجزا نخوندم باید اون سوال رو حل می کردم اما هر چی وقت گذاشتم نشد. میشه 10-15 دقیقه!!!!

بله کاملا درک میکنم جای تاسفه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.