مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مشاوره ارشد

با سلام
امیدوارم شادو سلامت باشید
من فارغالتحصیل مکانیک89از دانشگاه آزاد قزوین هستم
راستش در زمان دانشجویی درس زیاد نخوندم فقط می خواستم درس ها رو پاس کنم
معدلم هم 13 شد
ولی ثصمیم دارم ارشد سراسری قبول شم و جبران کنم.
کتابهای دوستامو که قبول شدن ازشون نصفه قیمت خریدم.تقریبا همه درسا رو دارم
ولی پایه ام ضعیفه.میخوام راهنماییم کنید که چه جوری شروع کنم.چه درس هایی؟روزی چند ساعت؟چند درس در روز؟و....
خیلی ممنونتون میشم راهنماییم کنید.

پاسخ
درود بر شما دوست بزرگوار
1-زیاد نگران معدل نباشید
2-پست های اخیر که در وبلاگ قرار گرفته از بنده و آقای راد رو که اتفاقا ظرف همین یک هفته اخیر نوشته شده وارسی کنید و از همین الان یه برنامه ریزی خوب برا خودتون کنید.دقیقا متناسب با وضعیت شما هستند.
3-به لحاظ پایه هم نگران نباشید و اگر خیلی جدی نگرانشید میتونید به کلاس ها برید اساتید برتری که هستند رو میتونید به کلاساشون برید.
و بخونید و توقف نکنید.
پیروز باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.