مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

دانلود ارتعاشات پیشرفته/فارسی و انگلیسی

مسائل و حل المسائل کتاب Theory of Vibration With Application

با سلام خدمت دوستان عزیز. کتاب “تئوری ارتعاشات و کاربردهای آن” از آقای  تامسون که در درس ارتعاشات پیشرفته دکتر فرشیدیانفر معرفی شده رو برای شما قرار دادم. منتهی این خود کتاب نیست و فقط مسائل و حل اون مسائله که در دو فایل جداگانه با پسوند DjVu برای شما آماده شده و میتونید از لینک زیر این فایل رو دانلود کنید.

دانلود

کتاب Theory of Vibration With Applications

با سلام. کتاب تئوری ارتعاشات و کاربرد های آن از تامسون رو براتون آپلود کردم که قبلا تمارین و حل اونها رو قرار داده بودم.این کتاب مباحث و تمارین مفیدی از ارتعاشات رو مطرح کرده که بد نیست مطالعه ای بر روی مباحثش داشته باشید.

دانلود

کتاب Vibration of Continuous Systems

با سلام خدمت شما. کتاب ارتعاشات سیستم های پیوسته که برخی از مباحث آن در درس ارتعاشات پیشرفته مورد استفاده قرار میگیرد را در این پست برای شما قرار داده ام. امیدوارم مورد استفاده دوستان قرار بگیرد.

دانلود

پاورپوینت درس ارتعاشات پیشرفته دکتر فرشیدیانفر

با سلام .فایل حاضر پاورپوینتی است که به همت دوستان از درس ارتعاشات پیشرفته دکتر فرشیدیانفر در دانشگاه فردوسی مشهد تهیه شده است.لازم به ذکر است که این فایل دارای یکسری اشتباهات تایپی میباشد که دوستان بایستی خود متوجه آنها باشند.این پاورپوینت به مباحثی که در این درس مورد اشاره قرار میگیرند، پرداخته و جنبه تفصیلی ندارد. امیدوارم مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است که به علت وجود عکس های زیاد در این پاورپوینت ، حجم آن به نسبت باقی فایلها کمی بیشتر است.

دانلود


منبع:http://himech.ir/ مهندس ملایجردی