مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

کارما گرفته بدجورم!

10 الی 12 سال پیش واسه خواهرم خواستگار اومد که پسر خاله ام بود اما اهل سنی، بابام هم شرط گذاشت که اگه بیای شیعه بشی زن بهت میدم اینم گفت باشه، اینا عقد کردن در یکی از مراسم های دید و بازدید بود که دوتا (کمی شک دارم بهتره بگم خانواده پدریم) عمه های محترمه من به ما مسخره میکردن که شما رفتین به سنی ها زن دادین و حرف و حدیث خودش ، خلاصه ناراحتی پیش اومد بین مادرم و عمه هام گذشت گذشت گذشت .....

تا امشب قراره یکی از دختر عمه هام ازدواج کنه که کارما کارشو کرد و آقا داماده هم سنی هست نکته اش اینجاست پسرخاله  من شد شیعه ولی اینا آقا چی ؟

هرکی منا کند به خودش برمیگرد واقعا بعد از 12 سال کارما آدمو بگیره عجب لذتی داره!

وقتی بفهمی قوانین خدا عوض نمیشه و شوخی نداره با هرکسی ، چه پیغمبر باشی چه انسان ساده  یه روزی یه جای حالت رو میگیره چه خوب باشه واست چه بد

این همه خدا تو قرآن میگه انفاق کن و.... این همین کارماست 

حال میکنم با آخرای سوره بقره کارما رو قشنگ توضیح میده

آیه 245

254

262

265

267

272 که عالی میگه هنوز هست .....

274

و...... خیلیی هست


نتیجه گیری از قانون کارما خوب استفاده کنید و اینکه اگه دچار کارما شدی و به ضرر تون تموم شد از قانون بخشایش استفاده کنید که در کتاب چهار اثر هم توضیح داده شده !

نظرات 3 + ارسال نظر
مگ دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:12 http://meghan.blogsky.com

من چه خوشحالم که اینجا رو پیدا کردم ...
اصلاً از صبح تا حالا که امروز روز من بوده !!!
چقدررر تیت فور تت خوبی داره این روزگار ...
برای خودم امکان نداره تو دلم حتی کسی رو لحظه ای مسخره کرده باشم و برام اتفاق نیفتاده باشه...
چقدر جالب که دومادتون شیعه شدن... کم کاری نیست هااا

با تاخیر روزتون مبارک راستی ...

بله شیعه شدن ولی نماز کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرسی

امیدوارم ادامه روزتون عالی باشه .....

مگهان دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 15:55 http://meghan.blogsky.com

ای بابا ... اینجور شیعه شدن پس :(

متاسفانه تعداد آقایون نماز خون خییییلی کمتر از خانوم هاست !
من که با هر کی آشنا میشم می پرسم نماز خونید و میگن نه سست میشم و بی خیااال کلا ...
بابای سنی نماز نخون رو البته به سنی نماز خون ترجیح میدم:)))

خانوما شاید بخاطر شرایط و.... بیشتره ! ولی گمون نکنم
حمایت از آقا پسرا

وبلاگت هم سر زدم جالب بود! عکستون هم از گوشتون فاکتور بگیرم بد نبود

مگهان سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 00:55

اونجا که عکس گرفتیده شد نامحرم نبود !
اینجام حس می کنم چون حقیقیمو کسی نمی بینه حالا ایرادی نداشته گوشم :دی
وگرنه اصلاً نمی ذاشتم
وبلاگ من محیط شاد و کودکانه ای داره ... لطفاً میاین در بزنید روسری سر کنم من موجود شیطونیم خجالت کشیدم

چشم حتما گل پامچان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.