مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

اول مهر

امسال خیلی ها اول مهر راهی دانشگاه می شن و خیلی ها هم می مونن خونه که درس بخونن و خیلی ها هم می رن سر کار. 

شما از کدوم دسته هستین؟ 

برنامه خاصی دارین که از اول مهر شروع کنین؟

نظرات 15 + ارسال نظر
sepid چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:05

دسته اول
اوهوم زبان.

بله ، مرسی از توضیحات کاملتون
یه کم خلاصه تر لطفا"

رضا چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 14:27

هنوز محل کارم که محل قبولی ارشدمم هستش موافقتنامه ادامه تحصیلمو نداده سرم درد میکنه ازبس اذیتم کردن، یه تجربه از من ریش سفید : تو مملکت ما به هیچ وجه تاکید میکنم به هیییچ وجه حرف راست نزنین چون براتون میشه بلا و هیچ راه برگشتی هم نخواهین داشت . فقط و فقط دوز و کلک و دروغ فقط

حق داری. درکت می کنم. باید یه جور بپیچونی دیگه . می دونی که منظورم چیه.

sepid چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 14:29

خواهش میشه
خب خلاصه تر:
اول/آری

بله ، متخصص در خلاصه گویی

zaher چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:09

دسته ی دوم !!!
درس خوندن واسه کنکور
یه سوال: جدیدا فقط شما پست می ذارین
پس بچه های دیگه کجان؟؟؟

موفق باشی. کارآموزیت تموم شد دیگه؟
می خوای دیگه پست نذارم.
فک کنم علی راد به زودی برگرده

zaher چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:03

بله تموم شد!!! خوب بود البته نه به اون خوبی که فکر می کردم ولی بازم خداروشکر
نه بابا این حرفا چیه

چی کار کردی ؟ به درد بخور بود یا نه؟

zaher چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:25

فقط مونتاژ می کردن!!!
از هیچی بهتر بود
فکر کنم یه ذره به درس خوندنم واسه کنکور ضربه زد

هنوز کلی وقت داری، دیگه بی خیال همه چی شو ، بچسب به درس خوندن

reza پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 00:41

با سلام مجدد! چند روزی نبودین؟؟ سایت سوت و کور بود...
اگه قسمت بشه قراره ارشد بخونیم ولی فعلا نه انگیزه ای دارم و نه روحیه شو
فقط باید بریم سر کلاس تا ببینم چی پیش میاد

چرا روحیه نداری؟!!!!!

reza پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:20

نمی دونم فقط نه علاقه ای دارم ونه روحیه لازم البته فعلا!!!
میدونین احساس میکنم زیاد دلچسب نیست

یعنی انتظار بیشتر از این داشتی؟!

reza پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:57

نه! خدا روشکر زیاد این موضوع اهمیت نداره
فقط با خود ادامه تحصیلش حال نمی کنم و این که متاسفانه شغل و آینده زیاد دخلی به سطح و کیفیت تحصیلات نداره یه جورایی آدمو دلسرد میکنه!!!!
یه خورده هم کلا حالت سردرگمی دارم و نمی دونم چیکار باید بکنم؟!!!!

وقتی به اینجا می رسیم، دیگه وقتشه که مابقی رو بسپاریم دست خدا و ازش بخوایم که بهترین راه رو بهمون نشون بده

جواد پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 17:14

سلام
دوستان اینجا کسی هیت که بتونه توی حل یه سوال حرارت به من کمک کنه ؟
حداکثر تا فردا ظهر باید حلش کنم
اگه کسی هست همینجا یا از طریق ایمیل یا فیسبوک اعلام کنه .
ممنون
javad.arazinejad@yahoo.com
javad arazinejad

reza پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 19:56

والا تو فکرش هستم ولی گاها ذهن آدمو مشغول میکنه و انگیزه اش رو سست میکنه!
به نقل از مختارنامه گاهی دم مسیحایی لازمه که آدم بشنوه و روحیه اش قوی تر شه که متاسفانه هر کیو می بینی و میخوای چیزی بهش بگی ایقدر مصیبت نامه میگه که آدم کلا پشیمون میشه!!!!

راست می گی

reza جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:14


فقط امیدوارم هرچه زودتر یه سر و سامونی به اوضاع بدم تا بعدا پشیمونیش واسم نمونه! حس خیلی بدیه

باید زودتر تصمیم بگیری

reza جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:18

بله! امیدوارم بهترین تصمیم باشه

zaher شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 14:08

درباره با همین موضوع اول مهر و درس خواندن به یه مقاله ای برخورد کردم
پیشنهاد میکنم شما هم بخونید

خوب بریم سراغ لینک

zaher شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 14:19

ببخشید یادم رفت لینک مقاله رو بذارم
حواس واسم نمونده
http://www.zoomit.ir/articles/etc/14112-why-college-students-should-study-less-and-socialize-more

اصلا" فکر نمی کردم با همچین موضوعی برخورد کنم. راستش یکی از چالشهای اساسی من ، موضوع همین مقالست:)
ولی...... چطور می شه توازن ایجاد کرد؟!
بین روابط اجتماعی قوی داشتن و از طرفی وقت کافی برای خودت ، درس خوندنت، تعقیب کردن رویاهات!
روابط اجتماعی از من خیلییییییی انرژی می گیره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.