مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

پرسش:زبان

پرسش:

سلام هخامنش جان (چرا خط خطی شدی !) 


یه سوال داشتم در مورد زبان میخوام زبان کار کنم سطح من زیر متوسط است یعنی بد ! حالا میخوام زبان کار کنم ولی نمیتونم کلاس برم به دلیل معلوم نبودن نتیجه کنکورم اگه ارشد قبول شدم که کلاس میرم در کنار دانشگاه اگه نشدم میخوام دوباره بخونم واسه سال بعد تا اینجا بی تکلیفم ولی خیلیی علاقه دارم حتی میخواستم سال قبل شروع کنم که هدفمو عوض کردم و تمام وقت کنکور رو خوندم دیگه جای زبان نبود به نظرت توخونه من خودم چکار کنم تا کمی زبانم خوب بشه و بعدها برم کلاس یکم سطح هم بره بالاتر باشه و همچنین استارتشو هم زده باشم 
از دیگر دوستان پرسیدم  مثل علی آقا ایشون جواب دادن هخا میتونه راهنمای خوبی واست باشه میدونم شما زبانتون عالی و مدارک متنوع دارین از دیگر دوستان پرسیدم که این گفتن برای زبان احتیاج که یک هم صحبت داشته باشی تا مطالب از ذهنت نپره و یعنی میگوفتن برو کلاس و....که گفتم فعلا نمیتونم برم کلاس 
اگه لطف کنی میشه بنده رو راهنماییی کنی 
لطف دیگه اینه جواب رو خصوصی واسم بفرستین 

ممنون با تشکر

پاسخ:

سلام از بنده

اگر شما بدونی بنده تو چه زباله دونی دارم این روزا زندگی میکنم ازم پیام خصوصی نمیخای

ایرادی نداره عمومی میگم اسم نمیبرم

واسه کیس خاص شما نظر من:لغات جمع کن تو فیش جی5 بنویس طبق شیوش عمل کن+فیلم اریجینال ببین بدون و با زیرنویس انگلیسی و با زیرنویس فارسی یعنی جمعا 3 بار یا بیشتر

پیروز بهروز

یا حق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.