مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

تست ترمو-تغییر آنتروپی(2)/آیا خدا هست یا نیست؟ قسمت پایانی

لطفا اخلاق و رسم امانتداری در ذکر منبع فراموش نشه


این سؤال رو جواب بدید پیش خودتون و جوابشم تو یه فایل پی دی اف هست که قرار دادم انتهای همین پست

در اون فایل هم جواب به این تست هست هم ادامه پست سیکل سرمایش و گرمایش چای داغ و چرایی وجود یا عدم وجود خدا و فهم دقیق انتروپی و....

تست:

یک ظرف دربسته حاوی آب 25 درجه سلیسوس را یکبار با حرارت مستقیم روی شعله میگذاریم که تا 90 درجه گرم شود.(این حالت مستلزم زمان کمی است و برگشت ناپذیر است)

بار دیگر شعله را به میزان زیادی از ظرف دور و مجددا آب را از 25 تا 90 درجه گرم میکنیم (این حالت مستلزم زمان زیادی است و برگشت پذیر است).

در هر دو حالت پس از آنکه آب به 90 درجه سلسیوس رسید در ظرف را بر میداریم. با اینکار در هر دو حالت آب در حالت های یکسانی قرار میگیرد(فشار اتمسفر،حجم برابر و دما...)

کدام گزینه درست است؟  


1-آنتروپی آب در هر دو حالت به یک اندازه تغییر داشته است.

2-در حالت برگشت ناپذیر آنتروپی بیشتری تولید شده است.

3-در حالت برگشت ناپذیر گرمای کمتری به آب رسیده است.

4-هر سه گزینه درست است.



من تعداد دانلود ها رو میبینم و متوجه میشم که چند نفر دانلود کردن خواهش میکنم جهت احترام به خودتونم که شده به این تست که پاسخ دادید تو قسمت نظرات بنویسید چون در حال تهیه یه جامعه آماریم 

دانلود فایل جواب

حجم: 7مگ

نظرات 2 + ارسال نظر
AmirReza جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:48

ممنون
ایشالا وقتی ترمو گرفتم،روی نوشته هاتون کار میکنم...
بازم ممنون

خواهش میکنم
قربانت امیرجان
به امید خدا

رضا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:02

هخاجان میترسم کاری کنی که آقایون علما و فضلا منبعد برن بالای منبر از انتروپی و آنتالپی بگن برا مردم ، اونوقته که این یه لقمه نون ما هم آجر میشه برادر

به این چیزا قد نمیده مغزشون نگران نباش ؛)
حالا درسته من سلیس گفتم (خودپسندی!)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.