مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

برگزاری ازمون ریاضی

خوب با سلام خدمت همه مهندسان  مخصوصا نویسندگان این وبلاگ 

بعد از کار خوبی که توسط آقای مهندس راد شروع شد من قصد دارم  طرح مشابه رو در خصوص سوالات ریاضی شروع کنم 

به همین خاطر  دوستانی که در این زمینه علاقه مند هستن لطفا در بخش نظرات اعلام امادگی کنن . 

خوب مطابق روال اگر تعداد بیش از پنج نفر شد  برنامه فصول ازمون اعلام میشه و بعد ازمون ریاضی برگزار میشه 

با تشکر از همه دوستان به امید قبولی همه دوستان 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خوب با سلام  خدمت همه دوستان 

 

خسته نباشید به همه بروبچه های وبلاگ مخصوصا اونهایی که زحمت می کشن 


ازمون ریاضی 5 نفر متقاضی داشته  آقایان  وخانمها  nafies/صالح/محمد/سجاد/عباس/


ازمون ریاضی در تاریخ  پنج شنبه  20 تیر ماه و در ساعت 22 برگزار خواهد شد  و تا 24 ساعت  فرصت پاسخ دهی به آنها  خواهد 

بود 


مباحث : شامل  توابع ( جبری و متعالی )  حد و مشق و کاربرد مشتق هستش 


تعداد سوالات  سعی می کنم حداقل 10 تست باشه  ممکنه بیشتر هم بشه  این هم طلب ما 


خدمت دوستان بگم که یادتون باشه هدف از این برنامه حفظ انگیزه و مطالعه و مرور هستش  که بسیار بسیار مهمه و در کنکور ارشد نقش کلیدی داره و مثلما هیچ کدام از ما طراح سوال کنکور نبوده ایم و با توجه به سوابق سوالات کنکور  واطلاعات شخصی سوال طرح می کنیم  . پس ما رو از نظراتتون دور نگذارید  و چند صدایی همواره از تک صدایی در مباحث قوی تر و کار امد تره 


در ضمن بگم که دروس جامدات و دینامیک  هم متولی  برای این منظور می خواهد و لطفا به بقیه دوستانتون که دواطلب  کنکور هستن این موضوع  و طرح رو  در میون بگذارید  .  

 با تشکر از همه دوستان 


نظرات 10 + ارسال نظر
علی راد پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:56

درود
خوش امدین به جمع ما
حالا کدوم ریاضی؟ معدلات؟مهندسی..

با سلام
ممنون
انشالله از ریاضی 1 شروع می کنیم بعد ریاضی 2 و معادلات و ریاضی مهندسی
فقط به نظر میاد این پست ها در قسمتی به نام اطلاعیه در سایت قرار بگیره بهتر بتونه جلب نظر کنه و طرفدار جمع کنه
با تشکر

nafies پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:55

سلام
من هستم
با تشکر

صالح پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:39

سلام
هستم فقظ حداقل ده روز قبل از ازمون بگین از کجا می خواهید سوال بدین

محمد جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10

منم هستم

هخامنش پارسی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 http://novin21.blogsky.com

خوش اومدی همکار

سلام بر شما جناب آقای هخامنش
با تشکر از شما
امیدوارم این وبلاگ نتایج بسیار خوب برای همه برو بچه های وبلاگ داشته باشد .
همچنین همه دوستانی که به وبلاگ سر میزنن می گم که ما متولی برای دوروس جامدات و دینامیک می خواهیم
با تشکر از همه

سجاد جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:36

منم که هستم.فقط زمانش یکمی دیر باشه لطفا !!!!
ممنون !!

عباس جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:14

با درود
من الان سربازم.اما عاشق ریاضیاتم.اگه میشه من هم شرکت کنم.
لیسانسم هم مکانیک جامداته

با سلام
مشکلی نداره عباس آقا
می تونین در ازمونها شرکت کنین و بعدش این که خوشحال میشیم از نظرات شما استفاده کنیم

arsham پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:17

haji manam hastam
vali khyli sari azmon gerefti
sarfaslatam ziade

arsham جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:08

salam
agha in azmon chishod pas chera mano taiid nakardan ??
aslan bargozar shod?

علی راد:
درود برگزار نشد

nafies شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:04

آزمونٍ 20ام هنورم سوالاش واسه من نمساد ...اصلا برگزار شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی راد:
برگزار نشد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.