مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

جزوه خلاصه شده کنترل آریاز و پارسه

جزوه دستنویس خودم

فرمت: pdf

حجم:42 مگ

دانلود کنید:کنترل آریاز و پارسه

مرتبط:

طریقه یافتن زاویه فاز در سیستم های ناکمینه فاز


نظرات 5 + ارسال نظر
علی راد دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:26

like

tnx

arsham سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:46

agha mamnon

???bayad ketabe aryazo kamel bekhoniim hatman
khyli ziade ?ba in joze mishe kari kard be estelah?

همین جزوه کافیه هم آریازو داره هم فصول ونکات مهم پارسه رو...
تست زیاد بزنید
اگر همه آریازو بتونی حل کنی عالیه فک کنم بتونی اقلا 3 تا یا 4تا از 5 تا سؤال کنترل و بزنی...

arsham چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:35

man khodam aryaz daram vali migam dige javab nmide ghadimi shode ...bahse model saziye dinameki o mekanikish naghese yane aslan nadare ....ye soal dige benazare shoma bishtar ro dynamic vaght bezarim ya control??

واسه همون قسمت شبیه سازی دینامیکی و سیالاتی پارسه رو هم اضافه کردم دیگه...
اگه میتونی هر دو ولی از دینامیک انتظار بیشتر از دو تا نداشته باش حتی اگه خیلی هم خوب بخونی سوال هاش بیش از حد غیراستاندارد(سخت) شدن این سالها

arsham پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:34

bazam merC
man soal ziad kardam bebakhshid..
lotf koni rah kare behtaro vasamon begid to in box ?
va darsharo oloviatbandi konid ??? bar asase behtar zadan o bala zazadan to in box ? bazam mamnoon

خواهش میکنم عزیز
من صلاحیت برای این قضیه ندارم
و به تیپ شخصیتی شمام برمیگرده مثلا من با کنترل بیش از باقیشون ارتباط میگرفتم
اما میدونم اگر از هر یک از این دو درس بتونید *به طور متوسط* 2 تا بزنید میشه 8 تا یعنی 40 % و اگر در این خلال یکی از درس ها رو محکم تر کار کرده باشید
مثلا کنترل انوقت میشه درصداتونو به 50 هم ارتقا بدید اما بیشتر از 50 زدن در این باکس واقعا کار دشواریه *اگر* انگیزه و علاقه به طبیعت حاکم بردرس های این باکس نداشته باشید
من نمیدونم رتبه های برتر امسال چند زدن این باکسو اما 50 این باکس خیلیه حتی یادمه سال 89 رتبه 86 تبدیل این باکسو منفی 1.66 زده بود
موفق باشید

arsham پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:20

kyli mamnon dadash ..chon mikhastam vase dynamico erteshat kelas beram yane dige naram ...

ببین داداش گلم
هرچنتایی که دوس داری سؤال بپرس کلا بازدیدکننده های محترم با سؤالتون اگر چیزی بدونم که واجبه کمک کنم ای که دستت میرسد کاری بکن...اگر هم ندونم باعث ایجاد انگیزه در شخص بنده میشید که
برم دنبالش و چیزی یاد بگیرم...یا رفرنسی معرفی کنم بهتون و از این حرفا...
ببین اگر پایه خیلی جالبی نداری تو دینامیک و ارتعاشات برو کلاسش اما اگه پایت شل نیست طبق قاعده ای که گفتم اگه از الان شروع کنی به خوندن و تست زدن 4 تا درس باکس دینامک به نظرم میتونی
به طور متوسط 2 تا از هر کدوم بزنی و باقی داستان که قبلا گفتم تو پست قبلی...
یا اگر فک میکنی رفتن به کلاس موتور محرکه ای میشه برات که در جریان قرار بگیری ولی اگه نری دست به کار نمیشی برو کلاس...
گفتم تا 40 زدن در این باکس با تلاش متوسط بدست میآد تا 50 یکم زور بیشتر میخواد اما از 50 به بالا زدن تو این باکس عوامانه بگم دیگه خیلی مرد میخواد...گفتم رتبه 86 تبدیل سال 89 منفی 1.66 زده بود باکس دینامیکو...
پیروز و بهروز
یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.