مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

دانلود شماره3 مجله تهویه و مطبوع


دکترعلی  شریعتی میگه :                                                          

وقتی که دیگر نبود

من به بودنش نیازمند شدم

وقتی که دیگر رفت

من به انتظار آمدنش نشستم

وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد

من او را دوست داشتم

وقتی که او تمام کرد

من شروع کردم

وقتی که او تمام شد

من آغاز کردم

چه سخت است تنها متولد شدن

مثل تنها زندگی کردن است

مثل تنها مردن





درصورتی که میخوای دانلود کنی حتما حتما 3 تا صلوات بفرست ....(واسه دوستان من ،واسه خانواده من ، واسه خودم ) همینجور به ترتیب



دانلود شماره 3 مجله تهویه و مطبوع دانلود کنید 


نظرات 5 + ارسال نظر
سایه جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:43

سلام:)
دکتر شریعتی قشنگ بود ...
صلوات هم فرستادم:)
مرررسی:)

خواهش
مرسی
میدونستی صلواته واسه خودت هم هست
چون دوست ما هستی و همراه ما

دوست جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 16:21

سلام
من دانلود نکردم ولی صلوات فرستادم
ان شاءالله برای شادی روح پدر منم شما یه صلوات با (( و عجل فرجهم)) بفرستید

حتما

hakha جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:23

چه محشر
خیلی قشنگ


مرسی

سایه شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 18:09

مرسی!
باعث افتخاره همراهی با شما ...:)

تبریک
ایشلا موفقیت های بعدی

سایه دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:57

رتبه من تبریک نداره ولی مررسی:)

خودتو کوچیک نکن دختر خوب به خودت افتخار و پاداش بده !(من بودم شام میدادم به خودم )
اما غرور نگیره یه دفعه ....

باعث افتخاره وبلاگ ماهستی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.