مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

انگشترم / هخامنش

سلام 

دیروز به لطف بازی pes 2013  انگشتر نازم گم شد تا الان پیداش نکردم اینقدر ناراحتم که نگووووو خواهرم 2سال پیش از مشهد مقدس هدیه داده بود.

دعای من برای  گمشده ام:

خدایا سپاس از نعمت هایت که خود گفته ای آن را تغییر نمی دهی و هرتغییری از ناحیه خودماست (سوره انفال  آیه 53)

خدایا می دانی گمشده ای دارم  اگر سهم من هست آن را برایم  برگشت بده بر هر راهی که خود دانی و من تسلیم هستم

خدایا اگه سهم من نبود قرار بده برایم بهتر از آن را که من از شاکران هستم


پیام دوستان:

سلام
خوبید؟
میدونی چقدر دلم واسه هخا تنگ شده؟ میام وبلاگ پوشه ها رو نگاه میکنم همه حا جای خالیش هست وقتی می بینم نیست
هخاجون خوبی؟ میشه خبرمون کنی؟ از خودت بگی؟

پاسخ :

ایشلا یه روزی یه جای یه زمانی خودش میاد جواب میده

منم خیلیی دلم بهش تنگه ایشلا هر جا هست سلامت و هدایت الهی باشه (آمین)

نظرات 5 + ارسال نظر
مگهان شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 13:07 http://meghan.blogsky.com

پی اس 2013 قدیمیه ! اقلا کاش واسه جدیدترش انگشترتون گم میشد:دی

انشالله پیدا میشه : )

لب تابم cpuنمیکشه رمش 3 ولی گرافیک 512 cpu دوهسته 2.1

همینم با گرافیک پایین بازی میکنم
البته بگم من از پچ استفاده میکنم و همچیزش 2015 هست

ایشلا ممنون

دوسال پیش استارت ارشد زدم بعد ایکس باکس نازمو فروختم رفتم تیرچه خریدم واسه خونه
الان پشیمونم ولی تا آخر برج 8 میخرم دوباره احتمال تاببینم چی میشود.

مگهان شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 13:31 http://meghan.blogsky.com

مبارک باشه ایکس باکس اگر می خربد از حالا ! هاها ...

الان دانشجوی ارشدین یعنی :)؟
به سلامتی

نه نیستم دختر خوب

سال اول نیاوردم
امسالم معلوم نیست نتیجه چی شود ...!
طلا تو دست بود طا مال من بود
ممنون

جوان شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 14:06

سلام و ادب

ارایه آثار آیت الله محمد رضا نکونام در نمایشگاه کتاب تهران: راهرو 18 غرفه 16

تاکنون 190 عنوان کتاب از ایشان در 220 جلد منتشر شده و 250 جلد دیگر در عناوین مختلف در دست انتشار می باشد. این کتابها در حوزه های مختلف دین پژوهی اعم از: فقه، اصول، تفسیر و قرآن شناخت، معرفت دینی و باورهای اعتقادی، به ویژه در باب ولایت و نورانیت حضرات معصومین-علیهم السلام-، عرفان ، فلسفه، جامعه شناسی، اقتصاد، تاریخ و سیره، سیاست، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم مععنوی و مغیبات، استخاره، تعبیر خواب، شعر، موسیقی، زنان، حوزه های علمیه و تبلیغ دینی است.

این آثار مهمترین شبهات روز جامعه علمی و به ویژه محافل دانشگاهی و دانشجویی را به بحث میگذاردو از طرفی به تحقیق و پژوهش در زمینه شناخت آسیب های انقلاب اسلامی و حوزه های علمی و به ارایه نظریه در زمینه راه گذار از بحرانها و چالشهای پیش روی آن پرداخته است. چالشهایی که هم اینک ذهن پژوهشگران و کارشناسان مسایل سیاسی و علاقمندان به انقلاب اسلامی و حوزه های علمی را به خود معطوف داشته است.

این آثار محققانه بر آن است تا اسلام ناب و خردمندانه را به دنیا ارایه نماید. اسلامی مستندبه دلایل معقول و بی پیرایه که هر عقل سلیمی در هر جای دنیا از آن استقبال کند، نه اینکه حالت فرار و نفرت به او دست دهد.اسلامی کاربردی در جامعه امروز که نیاز های بشری را درک و برآورده نماید.اسلامی علمی با محتوایی متقن و غنی که به هر نقدی پاسخگو باشد و اجرایی شدن اسلام در زمان غیبت عصمت را ضمانت می نماید.

هرکی یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 22:44

چرا کامنت من را تایید نمیکنی میگم این یارو اصلا آدمه که شما دلتون تنگ شده واسش

مخواستم تنبیه ذهنی بشی
بفهمی که ...

علی چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 13:46

واقعا متاسفم که انقدر راحت روی افراد فرهیخته ای مثل هخامنش انگ میزنید و شما مدیر محترم هم هیچی نمیگی
پناه بر خدا و جای مهندس هخا خالی
علی آقای راد یه واکنشی بده به این حرفای سخیف حیف ک هخا خودش نیست

مدیر محترم در نظرات قبلی جوابگو بوده !
موافق و مخالف داریم
مدیر خودش در جریان نیست چرا ایشون ...........!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.