مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

خداحافظ همه یاران برای همیشه

دیگه نمی تونم بیام وبلاگ برای همیشه .

همتونو دوست دارم :)

دو تا کتاب دارم که انشالّله عنقریب تموم میشه از همینجا اسمشون رو میگم و اگر روزی چاپ شد  به شرط حیات میآم و اسم انتشارات و تصویر کتاب رو به مدیریت وبلاگ میگم تا در صورت صلاحدید خودشون یک پستی رو اختصاص بدن به معرفیشون، اما برای همیشه از جمع صمیمی تک تک شما عزیزان خداحافظی میکنم و براتون شادی توام با آرامش آرزو می کنم. طبیعتا دیگه پیام ها و کامنت هاتون به دستم نخواهد رسید چون اکانتم ریموو میشه:

کتاب اول: "مکانیک سیالات و پزشکی نوین"، سیری بر تحولات نوین درمان و جراحی به کمک مکانیک سیالات

کتاب دوم: "آنتروپی واقعا چیست؟"، آنتروپی به زبان ساده و روزمره

بد و خوب ما رو با بزرگواریهاتون ببخشید

 در پناه حق.

نظرات 5 + ارسال نظر
عبدالرحیم دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:49

چرا اینجوری شد؟

چرا آخرش یکی باید بره؟

هخا برگرد !نروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

خداحافظی نمیکنم باهات


bayad raft va lagheir
ya hagh

ali دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:30

-"به کجا چنین شتابان؟"


گون از نسیم پرسید.


-"دل من گرفته زینجا,


هوس سفر نداری


ز غبار این بیابان؟"


-" همه آرزویم اما


چه کنم که بسته پایم..."


-"‌به کجا چنین شتابان؟"


-"به هر آن کجا که باشد به جز این سرا سرایم..."


-"سفرت به خیر اما ,تو و دوستی , خدا را


چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی ,


به شکوفه ها, به باران,


برسان سلام ما را."

(هرجا هستی موفق و شاد باشی، دوستدار تو. علی)


طاهره دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 13:59

مشت می کوبم بر در

پنجه می سایم بر پنجره ها

من دچار خفقانم خفقان

من به تنگ آمده ام از همه چیز

بگذارید هواری بزنم

ای

با شما هستم

این درها را باز کنید

من به دنبال فضایی می گردم

لب بامی

سر کوهی

دل صحرایی

که در آنجا نفسی تازه کنم

آه

می خواهم فریاد بلندی بکشم

که صدایم به شما هم برسد

من به فریاد ، همانند کسی

که نیازی به تنفس دارد

مشت می کوبد بر در

پنجه می ساید بر پنجره ها

محتاجم

من هم آوازم را سر خواهم داد

چاره درد مرا باید این داد کند

از شما خفته ی چند

چه کسی می آید با من فریاد کند؟ ...

طاهره دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:02

کاملا درک میکنیم....
مشتاقانه منتظر کتابهاتون هستیم.
هرکجا هستی سلامت باشی ای دوست، به خدا میسپارمتون

اسما سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:18

خداحافظ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.