مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

سوال

1) انسانهای یکسان - انسانهای متفاوت 

کدامیک نتیجه تفکر آزاد است؟ 

 

2) آیا می توان افکار را تنظیم  یا کنترل کرد؟

نظرات 3 + ارسال نظر
reza دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 17:07

انسان های یکسان!
به نظر من افکار رو میشه درباره یه موضوع یا موضوعاتی اصلاح کرد و حدالمقدور تعدیل نمود.ولی برخی افکار ناشی از عقاید انسان است که اونارو نمیشه به راحتی تنظیم یا کنترل کرد. فقط میشه گاها توجیه شون کرد.

کتاب 1984 نویسنده : جورج اورول
این سوال رو تو ذهنم مطرح کرد. اونجا عقاید مذهبی وجود نداره .ولی شستشوی مغزی تا دلت بخواد.

reza سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:04

تونستم حتما مطالعه اش میکنم!

خیلی سنگینه ولی عمیقه

saeed چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:06

من به شما کتاب مزرعه حیوانات جورج اورولو پیشنهاد میکنم.کتابی که به ادم دید میده و کلا خیلی اموزنده اس

خوندمش:)
فکر می کنم این کتاب یه جورایی به مردم می گه که باید به خودتون بیاین . ولی راه رو نشون نمی ده. یعنی با خوندن مزرعه حیوانات سوالاتی تو ذهنم پیش اومده که بیشتر اذیتم می کنه. من خودم به دنبال سوالهای بی جواب که از سالها دارم هستم.

نکنه منظور شما جمله معروف این کتاب: همه باهم برابرند ولی بعضی برابرترن هستش؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.