مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

دوره فصول مختلف انتقال حرارت

با سلام

من تصمیم گرفتم فصلهای انتقال حرارت رو یه دور مرور کنم . اگر مایل هستید هر هفته یک فصل از انتقال حرارت رو بخونیم و اشکالاتمون رو اینجا با هم مطرح و راجع بهشون بحث کنیم. (البته فقط سر فصلها رو مشخص می کنیم و هرکس کتابی رو که مورد نظر خودش هست می خونه) . اگه موافقین از هفته آینده شروع کنیم. فقط اسامی رو اعلام کنید.

سرفصل هایی که مطالعه خواهیم کرد:

فصل اول: مفاهیم اولیه(موازنه انرژی)

فصل دوم : مقدمه ای بر رسانایی گرمایی

فصل سوم :رسانایی گرمای دائم و یک بعدی

فصل چهارم :رسانایی گرمای دائم ودوبعدی

فصل پنجم: رسانایی گرمای گذرا

فصل ششم : مفاهیم اولیه جابجایی

فصل هفتم: جابجایی اجباری جریان خارجی

فصل هشتم: جابجایی اجباری جریان داخلی

فصل نهم : تشعشع

فصل دهم: مبدلهای حرارتی

فصل یازدهم: جابجایی آزاد

نظرات 14 + ارسال نظر
اسما چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:02

میدونم به موضوع بحث ربطی نداره اما دوست داشتم اینو بنویسم:
مادرم میگفت :
عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب
اما هزار شب است پشیمانم که چرا یک شب عاشقی نکرده ام دکتر علی شریعتی

دیدی وقتی حرف درس خوندن می شه یاد عشق و عاشقی می افتیم ولی قشنگ بود واقعا

سایه یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:22

سلام:)
منم هستم:)

تو اولین نفری ،. خانما همیشه درس خون ترن، تابلو دیگه. آفرین سایه

سایه دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:02

حرارتو خیلی دوس دارم وگرنه زیادم درسخون نیستم
باید بیشتر بشیم تا شروع کنیم نه؟:)

یه کم صبر کنیم که حداقل 5 نفر بشیم . سال چندمی؟

سایه دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:14

سال هیچم فعلا:)
نتیجه ارشد بیاد ببینم چی میشه..:)
باشه اونی که خدا به ما زیاد داده صبر!!
صبر میکنیم

موفق باشی . امیدوارم نتیجه عالی باشه . تو هم بری من دعا کن. منم منتظرم جوابا بیاد .

سید دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:23

سلام.منم هستم سال آخر کارشناسیم و جامداتی هم هستم.ولی درسایای سیالاتی رو دوست دارم

سلام . خیلی هم خوبه . شدیم 3 نفر

سایه دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:51

ممنووون:)
ایشالا
نگران نباش حتما بهترین ها رقم میخوره
دعا هم میکنم حتما حتما

مرسی :)
توکل به خدا
امیدوارم اول مهر دوباره حس قشنگ دانشجو شدن و درس خوندن رو تجربه کنیم . خیلی دلم تنگ شده .

سعید دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:26

سلام.منم هستم کارشناسیم تموم میشه تا آخر شهریور.ارشد 94 هم می خوام شرکت کنم

سلام . خیلی خوبه . شدیم 4 نفر

reza دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:39

منم نفر 5 ام!
فقط جهت علاقه ای که به مباحث انتقال دارم تو این دوره شرکت می کنم! امیدوارم مفید باشه!

حتما قطعا الزاما مفید باید باشه دیگه ، تا آخر هفته صبر کنیم ببینیم چند نفر می شیم

zaher سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:51

سلام, ببخشید من تازه این اطلاعیه رو دیدم , می تونم شرکت کنم

البته! هنوز شروع نکردیم باشما 6 نفر

zaher سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:30

بازم سلام, من زمستون کنکور ارشد مکانیک دارم
مشکلی نیست که؟

سلام ،نه، می خوایم دوره همی یکم درس بزنیم به رگ . چه مشکلی؟!

علیرضا جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:23

سلام

منم می تونم شرکت کنم ؟
اگر پاسخ مثبت هستش لطف کنین بفرمایین که کی شروع میشه و توی چه روزایی اشکالات مطرح میشه ؟ برنامه به چه صورته .

ارادتمند

بله . هر چی تعداد بیشتر باشه ، مفیدتره . اعلام کردم شروع دوره از ١١ مرداد

علیرضا دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:12

سلام . بچه ها میشه یه منبع تست و درس خوب برای این درس معرفی کنید ؟ من از روی راهیان دارم میخونم چون سرکار میرم فرصت ندارم مرجع بخونم . آیا منبع بهتری سراغ دارین؟

مرسی

سلام. با توجه به اینکه من خودم خیلی سال پیش کنکور ارشد دادم از دوستای خوبم که جدیدا" کنکور دادن می خوام جواب بدن . لطفا"

zaher دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:51

من الان وقت هم دارم . سرکار هم نمیرم , زمستونم کنکور ارشد دارم. بازم از روی همون راهیان می خونم. فوق العاده کتاب خوبیه!!!

سحر چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:38

سلام.
من هم میخوام حرارت رو برای کنکور امسالم بخونم.
این دوره کی شروع میشه؟

سلام :)
شروع شده الان هفته دوم هستیم و دوره فصل 3 . سر فصلها تو اطلاعیه هست . می تونی شروع کنی. هر اشکالی هم داشتی 5 شنبه و جمعه مطرح کن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.