مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

جسارت

بنظرتون جسارت خوبه یا بده؟

آیا شما آدم جسوری هستید؟

اصلا" جسارت دقیقا" یعنی چی؟

می شه گفت جسارت متضاد ترس هست ؟

تا حالا شده جایی جسارت به خرج داده باشین؟

بیاین یه کم راجع به جسارت بحث کنیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ali چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 22:16

سلام
به بروبچ ، حال واحوالتون توپه ؟!

واقعیتش من خودم مدلم اینطوریه که شاید بقیه این اصطلاح و بگن وقتی این رفتارمو میبینن .
فلانی چقدر گستاخه !!! عجب بچه پررو هستا!!!

به نوعی تا یه حدودی صبر میکنم در مورد یه سری مسائل و ناملایمتهای اطرافم یا اطرافیانم.

ولی واقعیتش بعد مدتی دیگه به نوعی یاغی میشم
وقتی میبینم مثلا طرف مقابلم از نجابت من میخاد سو استفاده کنه ! میدونی دست خودمم نیست نمیتونم تحمل کنم .
هرچند تو مملکت ما این مدل بودن جواب میده و کارت را میفته و بعدا هم هیچ وقت حس اینو نداری که مظلوم واقع شدی یا له ات کردن و تو عکس العمل نشون ندادی!
ولی
یکم دردسر هم داره .
ولی درحالت کلی اگه آدم بتونه این مدل گستاخی یا نمیدونم هرچیرو مدیریت کنه وبه موقعش بکار ببره بنظرم خوبه .
حس زنده بودن میده به آدم .
حس اینکه تو هم هستی وحداقل عرضه دفاع از یه سری چیزارو در مورد خودت داشتی که شاید خیلی ها جرات انجامشو نداشتن وندارن.

سلام، من که خوبم، شما چطوری ؟ دقیقا وقتی جرات می کنی که از حق خودت دفاع کنی ، اولین اتفاقی که پیش می یاد اینه که ممکنه بعضی چیزا به هم بخوره و خلاصه دردسر داریا، کلی اعصابت به هم می ریزه، ولی بعدش کلی به خودت امیدوار می شی و می گی ، آفرین به خودم و حال می کنی دیگه، معمولا نتیجه هم مثبته ها

ali پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:03

مرسی
منم خوبم.
آره همون حس جالب انگیزی که بعدا اندرون آدم حس میشه
باحاله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.