مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

نامه ی من به همسر آینده ام-همسرم داره یه کتاب خوب میخونه

پیاده روی در شب رو خیلی دوس دارم. اگه هرزگاهی پایه باشی عالی میشه.

یکی از لحظات خوب زندگی من اینه که ببینم همسرم داره یه کتاب خوب میخونه.

تو کارهای خونه حتما کمکت میکنم.

هرزگاهی برا مدتی مثلا یه هفته از هم دور باشیم که قطعا مفیده.

هرگز مشکلات خودمون رو به پدر و مادرمون منتقل نکنیم.

احترامت همیشه برام واجبه مخصوصا تو جمع

تا آخر عمر برات نامه می نویسم

نظرات 8 + ارسال نظر
عبدالرحیم دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:54



جواب نامه ها رو بزار بخونیم و یادبگیریم

آخر شهریور مهلت داری عروسی کمی ؟

یادآوری کرده بهت گمونم داییت بهت گفته باید شهریور عروسی کنی یعنی مهلت داری !
درسته

نه شوهرخاله ام بود و تا اخر خرداد فرصت..

یه خواننده قدیمی دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:36

خوبه که براش می نویسید از الان
ان شاالله به زودی بدید خودش بخونه

مرسی آره بهش میگم وبلاگ دارم. قبلن هم چند تا شعر بهش تقدیم کردم

رضا دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:45

اسلام یعنی این!!!
http://www.tabnak.ir/fa/news/403082/از-دکترهای-نورچشمی‌-با-معدل-کمتر-از-۱۴-تا-مفت‌خوری-با-پول-دولت

چه ربطی به اسلام داشت؟..
اون 14 رو موافقم اخه دلیلی نداره کسی که اول ضعیف ظاهر شد برا همیشه با دنیای آکادمیک بای کنه.. امید مهمه..

رضا دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:17

ربط نداره؟!!پس اسلام و جمهوری اسلامی و حکومت اسلامی وووووو فقط برای نحوه طهارت گرفتن و این حرفاست لابد

برا تو نیست مهندس این حرفها رو بزنی.. اسلام میگه عدالت. یه سری بی عدالتی میکنن. اسلام ضعیفه؟ نیاز به سیستم داره؟ با چرتکه که مشخصه.پدر دو تا دختری چند ماه دیگه هم تحصیلات تکمیلی..برا تو نیست..

رضا سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:17


چی کنم مهندس از اییییین همه بی عدالتی ها اعصابم خورد میشه ولی شما صحیح میفرمایین

asma چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:12

کار قشنگیه امیدوارم هیچوقت مشکلات زندگی باعث نشه از این کار دست بکشید یا حضور همسرتون براتون تکراری بشه و همیشه قدر همدیگر رو بدونید براتون آرزوی موفقیت میکنم.

زنده باشین ممنون

elshan یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:56

امیدوارم دختر بالیاقتی نصیبتون بشه........

?????????? یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:08

همین ! خسته نباشی واقعا"
قضیه خیلی پیچیده تر از این حرفاسا

نه ادامه داره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.