مدیریت زمان و مهندسی مکانیک
مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

می ترسم

وقتی من ۲ ساله شدم پدرم ۳۲ ساله شد یعنی ۱۶ برابر من،
وقتی من ۳ ساله شدم پدرم ۳۳ ساله شد یعنی ۱۱ برابر من،
وقتی من ۵ ساله شدم پدرم ۳۵ ساله شد یعنی ۷ برابر من،

وقتی من ۱۰ ساله شدم پدرم ۴۰ ساله شد یعنی ۴ برابر من،
وقتی من ۱۵ ساله شدم پدرم ۴۵ ساله شد یعنی ۳ برابر من،
وقتی من ۳۰ ساله شدم پدرم ۶۰ ساله شد یعنی ۲ برابر من،
می ترسم اگه ادامه بدم از پدرم بزرگتر بشم!

نظرات 4 + ارسال نظر
سایه پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 18:08

:))

رضا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 18:26

ظاهرا همینطوره هخا جان ولی چیزی که واقعیته اینه که میترسیم به گرد پای پدرامونم نرسیم !

اسّسییرتم اینو عالی اومدی مرسی

mech پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 19:56

سلام
نترس!
اگه حدشو بگیری چون تابع خطیه ، تو بینهایت به 1 میل میکنه

سلام
حساب نکرده بودم واقعا؟!
همونشم خطرناکه

ali جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:01

به قول نیچه:

هر آنچه مرا نمی کشد ، قوی ترم می کند!

از چی میترسی ؟

از اینکه دیر ازدواج کنی ؟

از اونطرفم دیر بچه دار بشی و این حرفا !

خب الان سوای قضایای لیلی ومجنونی
خودت مقصری داداشم!
چون شرایط ازدواج وداری واقدام نمیکنی !!!
و داری لگد به بخت خودتو این همه دختر آماده ومجهز برای ازدواج میزنی


انبساط خاطری شد ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.